autor: Łukasz Szliselman
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution – 650 tysięcy sprzedanych egzemplarzy w trzy tygodnie
Firma Namco Bandai poinformowała, że gra Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution sprzedała się w liczbie 650 tysięcy egzemplarzy. Osiągnięcie takiego wyniku zajęło produkcji studia Cyberconnect2 niecały miesiąc.
- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution – 650 tys. kopii
- One Piece: Unlimited World Red – 500 tys. kopii
- Sword Art Online: Hollow Fragment – 400 tys. kopii
- Super Robot Wars Z III – 400 tys. kopii
W najświeższym raporcie kwartalnym firma Namco Bandai ujawniła wyniki sprzedaży swoich gier. Tytułem, który w okresie od 1 lipca do 30 września najbardziej przyczynił się do sukcesu japońskiego wydawcy, okazał się Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution – w niecały miesiąc gra znalazła 650 tysięcy nabywców na rynku amerykańskim, europejskim i japońskim. Najnowsza produkcja z serii Naruto zadebiutowała na świecie 11 września na PlayStation 3 i Xboksie 360, a 16 września także na PC. Ów cykl bijatyk cieszy się sporą popularnością na całym świecie, również w Polsce, głównie za sprawą słynnego anime o blondwłosym chłopcu.
Na drugim miejscu na liście najpopularniejszych gier japońskiego wydawcy znalazło się One Piece: Unlimited World Red (PS3, PSV, 3DS, Wii U) z 500 tysiącami sprzedanych kopii, a na trzecim Sword Art Online: Hollow Fragment (PSV), po które sięgnęło 400 tysięcy graczy. Poza podium znalazło się Super Robot Wars Z III – produkcja wydana wyłącznie w Japonii – z wynikiem około 400 tysięcy rozprowadzonych egzemplarzy. Szczółowe wyniki finansowe Namco Bandai za drugi kwartał roku fiskalnego 2015 znajdziecie w tym miejscu (PDF).
- Oficjalna strona firmy Namco Bandai
- Oficjalna strona gry Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution
- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry