Naprawa Ghost Recon Breakpoint się przeciąga. Tryb immersyjny opóźniony
Firma Ubisoft poinformowała, że tryb immersyjny do gry Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint nie zadebiutuje w zakładanym terminie. Moduł opracowywany w oparciu o sugestie fanów okazał się bowiem bardziej złożony, niż pierwotnie zakładano.
- tryb immersyjny do gry Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint zadebiutuje dopiero wiosną;
- zawartość owego modułu oparto na wynikach ankiety społecznościowej i opiniach graczy skupionych wokół opisywanej produkcji;
- twórcy przepraszają fanów za niewystarczająco dobrą komunikację.
Niedługo po premierze gry Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint firma Ubisoft podzieliła się z graczami swoimi planami rozwoju tej produkcji, które obejmowały zarówno wzbogacenie jej o nową zawartość, jak i szeroko zakrojoną naprawę. W ramach tej ostatniej tytuł ma otrzymać przede wszystkim specjalny wariant rozgrywki, opisywany jako „bardziej radykalna oraz immersyjna wersja Ghost Recon: Breakpoint”. Dzisiaj francuski wydawca poinformował, że premiera modułu, który miał zadebiutować przed końcem lutego, została opóźniona.
Tryb immersyjny okazał się bowiem na tyle złożony, że jego implementacja stanowi dla autorów większe wyzwanie, niż początkowo zakładali. Twórcy przekonują jednak, że mimo to uda im się dopiąć wszystko na ostatni guzik tej wiosny, a kiedy tylko będą w stanie, podzielą się z nami konkretnym terminem jego debiutu. Obecnie zawartość opracowywana na jego potrzeby jest tajemnicą, jednak 5 marca mamy otrzymać pierwsze szczegóły na jej temat. Jak dotąd potwierdzono jedynie tyle, że całość zostanie oparta na wynikach ankiety społecznościowej i opiniach graczy skupionych wokół omawianej produkcji. Jako ciekawostkę należy dodać, że moduł już działa, gdyż twórcy wspominają również o jego intensywnych testach.
A skoro mowa o kontaktach ze społecznością – deweloperzy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że gracze chcieliby od nich większej przejrzystości, i przepraszają za to, iż dotychczas „nie byli w stanie komunikować się tak, jak by tego chcieli”. Niemniej, usprawiedliwiają się tym, że produkcja gry to proces, w którym występuje wiele zmiennych, co znacznie utrudnia kontakty z fanami, a zwłaszcza podawanie (czy wręcz przewidywanie) konkretnych dat.
Przypomnijmy, że gra Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint ukazała się 4 października. Tytuł dostępny na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Xboksie One, który w Polsce otrzymał kinową lokalizację, spotkał się z niezbyt pochlebnym przyjęciem ze strony recenzentów. Produkcja poniosła także komercyjną klęskę, co było jednym z powodów, dla których firma Ubisoft postanowiła zrewidować swoją politykę wydawniczą.
- Oficjalna strona internetowa gry
- Recenzja gry Ghost Recon: Breakpoint – przy Anthem bawiłem się lepiej
- Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint – poradnik do gry
- Wszystko o Ghost Recon: Breakpoint