Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 listopada 2021, 15:30

Naklejki Battlefield 2042 w CS:GO - zaskakująca współpraca Valve i EA

Na dzień przed oficjalną premierą Battlefielda 2042 dowiedzieliśmy się o współpracy pomiędzy Valve a DICE. W CS:GO pojawią się naklejki promujące najnowszą odsłonę „Pola bitwy”.

W SKRÓCIE:
  1. Twórcy Battlefield 2042 i Counter-Strike: Global Offensive ogłosili współpracę.
  2. W CS:GO pojawiły się naklejki na broń promujące premierę nowej odsłony BF-a.

Takie współprace pomiędzy dużymi markami sieciowych strzelanek nie zdarzają się często. Do premiery Battlefielda 2042 pozostał niecały dzień, i to właśnie ten moment wybrano na ogłoszenie współpracy pomiędzy nowym BF-em a CS:GO. Do strzelanki studia Valve zawitała kapsuła z naklejkami nawiązującymi do najnowszej gry EA DICE. Nieoczekiwane partnerstwo zaanonsowano m.in. za pośrednictwem Twittera.

Poniżej cytujemy komunikat z oficjalnego konta Counter-Strike’a:

Jesteśmy podekscytowani, że możemy ogłosić wydanie kapsuły z naklejkami z dwunastoma nowymi wzorami z Battlefielda 2042, który swoją premierę ma już 19 listopada!

Zespół odpowiedzialny za BF 2042 nie pozostał dłużny i w swoich social mediach również poruszył temat współpracy:

CS:GO kocha nas tak bardzo, że [Valve – dop. red.] postanowiło umieścić nas w swojej grze jako kapsułę z naklejkami. My kochamy ich tak samo, a Hourglass to takie de_dust 2042 [zarówno Hourglass, jak i Dust to mapy utrzymane w pustynnym klimacie – przyp. red.]

Źródło: https://twitter.com/CSGO/status/1461139746457985027

W kapsule z naklejkami BF2042 znajduje się 17 nowych naklejek o 12 różnych wzorach (niektóre wzory się powtarzają, ale różnią się materiałem i stopniem rzadkości). Dziesięć jest papierowych (najbardziej powszechne), cztery z nich to rzadkie naklejki hologramowe, a trzy (najrzadsze) są foliowane.

Czy ten ruch przyciągnie do najnowszego Battlefielda część fanów CS:GO (i vice versa)? Trudne pytanie; z pewnością zarówno Valve, jak i EA chętnie zwiększyłyby bazę aktywnych graczy, jednak pamiętajmy że owe gry znacznie się od siebie różnią. Nie każdy fan BF-a polubi nieco toporne jak na dzisiejsze standardy CS:GO, tak samo jak nie każdemu entuzjaście podkładania bomby na Duscie 2 będzie pasować „casualowość” i szybkie tempo „Pola bitwy”. Niemniej jednak trzeba przyznać, że to ciekawy ruch ze strony obu firm i kto wie, może zaprocentuje w przyszłości.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej