Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 lutego 2009, 13:41

Najpopularniejsza dodatkowa zawartość The Elder Scrolls IV: Oblivion

Bethesda Softworks, studio odpowiedzialne za produkcję The Elder Scrolls IV: Oblivion, opublikowało listę dziesięciu najczęściej nabywanej dodatkowej zawartości dla xboksowej wersji gry.

Bethesda Softworks, studio odpowiedzialne za produkcję The Elder Scrolls IV: Oblivion, opublikowało listę dziesięciu najczęściej nabywanej dodatkowej zawartości dla xboksowej wersji gry.

W kwestii popularności oraz sensu istnienia płatnych (i nie tylko) elementów udostępnianych graczom do pobrania nie ma się co spierać. Jest to świetna metoda na urozmaicenie rozgrywki i podtrzymanie „świeżości” oraz zainteresowania daną grą. W przypadku Obliviona nie jest inaczej, o czym świadczy chociażby wpis na blogu Bethesdy: „Najważniejsza sprawa: KOCHACIE Oblivion. Wciąż, po dwóch latach [od premiery]. Według statystyk Xbox Live, codziennie dziesiątki tysięcy osób gra i nabywa tysiące dodatkowych elementów” . Jak widać, entuzjazmu nie brakuje.

Najpopularniejsza dodatkowa zawartość The Elder Scrolls IV: Oblivion - ilustracja #1

Jak zatem wygląda lista dziesięciu najczęściej kupowanej dodatkowej zawartości do czwartej części The Elder Scrolls? Następująco (od najpopularniejszych):

  • Wizard’s Tower,
  • Thieves Den,
  • Mehrunes Razor,
  • Spell Tomes,
  • Vile Lair,
  • The Orrery,
  • Knights of the Nine,
  • Shivering Isles,
  • Horse Armor,
  • Fighter’s Stronghold.

Należy zaznaczyć, że ranking ten dotyczy pobrań płatnych. Biorąc pod uwagę ogólną liczbę ściągnięć (łącznie z darmowymi promocjami) Fighter’s Stronghold wskakuje z miejsca dziesiątego na pierwsze.

Najpopularniejsza dodatkowa zawartość The Elder Scrolls IV: Oblivion - ilustracja #2

Chętnych do zapoznania się z The Elders Scrolls IV: Oblivion zapraszamy do naszej Encyklopedii, w której znajdziecie pełną gamę wszelakich informacji.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej