autor: Radosław Grabowski
Na podstawie filmu Monster House powstanie gra
Najbliższe lato przyniesie nam premierę filmu Monster House - kilkuosobowe grono jego producentów wykonawczych obejmuje m.in. słynnego Stevena Spielberga oraz Roberta Zemeckisa, czyli ojca cyklu Back to the Future (Powrót do przyszłości). Równocześnie za sprawą korporacji THQ na rynek trafić ma przygodowa gra akcji na kanwie owego kinematograficznego dzieła.
Najbliższe lato przyniesie nam premierę filmu Monster House - kilkuosobowe grono jego producentów wykonawczych obejmuje m.in. słynnego Stevena Spielberga oraz Roberta Zemeckisa, czyli ojca cyklu Back to the Future (Powrót do przyszłości). Równocześnie za sprawą korporacji THQ na rynek trafić ma przygodowa gra akcji na kanwie owego kinematograficznego dzieła.
Omawiany produkt elektroniczno-rozrywkowy, podobnie jak hollywoodzki pierwowzór, wykorzysta specjalną technikę animacji o nazwie Performance Capture, użytą wcześniej np. w The Polar Express (Ekspres polarny). Natomiast warstwa fabularna traktować ma o niezwykłych perypetiach trójki dzieciaków (DJ, Chowder i Jenny), odkrywających prawdziwe oblicze pewnego domu. Ten z pozoru zwyczajny budynek okaże się funkcjonować niczym żywy organizm o cokolwiek potwornej naturze. Architektoniczny koszmar uaktywni się w trakcie święta Halloween, a protagoniści będą musieli pokonać własne lęki i wydostać się z upiornego labiryntu pomieszczeń.
Developerzy wiernie odtworzą w wirtualnej rzeczywistości kluczowe elementy filmu Monster House. Uzyskamy zatem dostęp do tercetu głównych bohaterów i w ich towarzystwie zwiedzimy zakamarki straszliwego domostwa. Bieg wydarzeń ukazany zostanie z perspektywy trzeciej osoby przy pomocy dynamicznej kamery. Rzecz jasna autorzy postarają się również o zaimplementowanie zupełnie nowych treści w stosunku do kinowego pierwowzoru, aby uczynić zabawę wyjątkowo atrakcyjną dla każdego entuzjasty opowieści z dreszczykiem.