MX vs. ATV Reflex niedługo także na PC
W ciągu kilku najbliższych miesięcy użytkownicy pecetów otrzymają szansę przetestowania co najmniej dwóch ekstremalnych gier wyścigowych. Od pewnego czasu wiemy, że początek 2011 roku przyniesie im premierę polskiego nail’d. Jednakże nieco wcześniej, bo już w okresie świąt Bożego Narodzenia, będą mogli sprawdzić jak w akcji radzi sobie konwersja konsolowego MX vs. ATV Reflex.
W ciągu kilku najbliższych miesięcy użytkownicy pecetów otrzymają szansę przetestowania co najmniej dwóch ekstremalnych gier wyścigowych. Od pewnego czasu wiemy, że początek 2011 roku przyniesie im premierę polskiego nail’d. Jednakże nieco wcześniej, bo już w okresie świąt Bożego Narodzenia, będą mogli sprawdzić jak w akcji radzi sobie konwersja konsolowego MX vs. ATV Reflex.
Produkcja studia Rainbow, dostępna od roku w wersjach na Xboksa 360 i PlayStation 3 (a także na PSP i DS-a), zostanie wydana przez firmę THQ zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Europie. O ile jednak w pierwszym przypadku będzie dostępna wyłącznie w wersji cyfrowej za pośrednictwem platformy Steam, o tyle mieszkańcy Starego Kontynentu będą mogli zaopatrzyć się w edycję pudełkową. W chwili obecnej nie wiemy, czy gra będzie oficjalnie dostępna w Polsce. Przypominamy, że edycje konsolowe nie zainteresowały żadnego z rodzimych dystrybutorów.
Pecetowa odsłona MX vs. ATV Reflex zostanie wprowadzona do sprzedaży w najpełniejszej z dotychczasowych wersji. Przyczyni się do tego fakt, że na płycie z grą zawarte zostaną wszystkie płatne dodatki DLC wydane dotąd z myślą o edycjach na Xboksa 360 i PlayStation 3. Chodzi tu przede wszystkim o dwa zestawy tras (w sumie sześć nowych lokacji), a także bonusowe specjalne skórki dla poszczególnych maszyn oraz kombinezony dla zawodników. MX vs. ATV Reflex na PC zostanie również podrasowane pod kątem oprawy graficznej (ostrzejsze tekstury, wyższa rozdzielczość).
W grze pozostawione zostaną oczywiście wszystkie najważniejsze cechy konsolowych oryginałów. Pecetowi gracze skorzystają zatem z zaawansowanego systemu kontroli maszyny i zawodnika w przypadku quadów i motocykli (steruje się nimi niezależne, przy użyciu dwóch gałek analogowych), a także zobaczą w akcji silnik fizyczny Rhythm Racing 2.0, odpowiedzialny m.in. za efektowny model deformowania terenu (atrakcję tę można wykorzystać w walce z rywalami, którzy będą zmuszeni do wyboru innej trasy przejazdu). Zamieszczone powyżej zrzuty ekranowe pochodzą z konsolowych edycji gry. W produkcji nie zabraknie także gwiazd ekstremalnych wyścigów oraz dużego wyboru maszyn, w tym ciężarówek, czy buggy.
Warto przy tym odnotować fakt, że MX vs. ATV Reflex w wersjach na Xboksa 360 i PlayStation 3 zostało uznane za całkiem udaną produkcję. Gra otrzymywała noty na średnim poziomie 75%, sprzedając się w nakładzie blisko jednego miliona egzemplarzy.