Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 2 kwietnia 2022, 08:45

autor: Adrian Werner

Morrowind Rebirth z wersją 5.8, a w niej nowe przedmioty i ulepszone modele

Ogromna modyfikacja Morrowind Rebirth do The Elder Scrolls III doczekała się wersji 5.8. Aktualizacja przynosi wiele nowych elementów i ulepszeń.

Ukazała się wersja 5.8 moda Morrowind Rebirth, czyli jednej z najważniejszych modyfikacji do trzeciej odsłony popularnego cyklu RPG-ów studia Bethesda.

  1. Morrowind Rebirth na naszym FTP
  2. Morrowind Rebirth – strona oficjalna moda
  3. Profil PayPal autorów – dla osób, które chcą wesprzeć twórców finansowo

Morrowind Rebirth – co nowego w wersji 5.8

Wydanie 5.8 wpierw przez kilka dni dostępne było w formie beta, a po przetestowaniu go przez społeczność i usunięciu błędów udostępniono pełną wersję aktualizacji. Jak zwykle autorzy przygotowali masę nowości i zmian.

  1. Wprowadzono nowe ikony dla wszystkich zwojów, ułatwiające śledzenie ich w ekwipunku.
  2. Świat gry wzbogacił się o ładne ekrany ścienne, stylizowane na te autorstwa Dunmerów.
  3. Dodano więcej szczegółów do Obozu Erabenimsun.
  4. Wprowadzono mały skarbiec do Dworu Rady Hlaalu (więcej skarbców pojawi się w kolejnych wersjach moda).
  5. Część wnętrz wzbogaciła się o dodatkowe detale.
  6. Wprowadzono nowe bronie, artefakty, pancerze i zwoje.
  7. Zaimplementowano kilkadziesiąt ulepszonych modeli przedmiotów.
  8. Tradycyjnie nie zabrakło także poprawek błędów, zarówno tych w samym modzie, jak i istniejących w podstawowej wersji Morrowinda, jak np. niedoróbek wizualnych w hełmie z futrem Nordów.
Morrowind Rebirth z wersją 5.8, a w niej nowe przedmioty i ulepszone modele - ilustracja #1
Nowa wersja moda rozbudowuje m.in. port w mieście Ebonheart.

Przypomnijmy, że celem moda jest ogólne ulepszenie i rozbudowanie gry. Morrowind Rebirth poprawia grafikę, wzbogaca produkcję o masę nowych elementów, zmienia balans rozgrywki i mechanikę, jak również przebudowuje praktycznie wszystkie lokacje, tak aby były gęściej zapełnione obiektami i postaciami.

Wszystko to jest zrobione bardzo starannie. Mod nie przeobraża gry w coś radykalnie innego. Otrzymujemy po prostu projekt będący w praktyce nieoficjalnym remasterem, który ulepsza The Elder Scrolls III: Morrowind, zachowując jego specyficzny klimat i urok.

Na koniec warto przypomnieć, że aby bawić się modem, potrzebujecie nie tylko podstawowej wersji gry, ale również wszystkich oficjalnych dodatków. Ponadto wymagane jest posiadanie projektu Morrowind Code Patch, chyba że korzystacie z OpenMW.

  1. Kultowy RPG, który przetarł szlaki Skyrimowi (publicystyka)
  2. The Elder Scrolls III: Morrowind - recenzja gry
  3. The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej