autor: Radosław Grabowski
Monster Madness pod skrzydłami SouthPeak Interactive
Swoistą interaktywną reklamę zaawansowanego silnika Reality Engine stanowić ma gra pt. Monster Madness, przygotowywana z myślą o komputerach osobistych klasy PC i konsolach Xbox 360. Odpowiedzialna zarówno za wspomnianą technologię, jak i za powstającą pozycję elektroniczno-rozrywkową firma Artificial Studios znalazła właśnie wydawcę, zainteresowanego wprowadzeniem „Potwornego Szału” na rynek.
Swoistą interaktywną reklamę zaawansowanego silnika Reality Engine stanowić ma gra pt. Monster Madness, przygotowywana z myślą o komputerach osobistych klasy PC i konsolach Xbox 360. Odpowiedzialna zarówno za wspomnianą technologię, jak i za powstającą pozycję elektroniczno-rozrywkową firma Artificial Studios znalazła właśnie wydawcę, zainteresowanego wprowadzeniem „Potwornego Szału” na rynek.
Omawianą wirtualną strzelaninę dystrybuować ma korporacja SouthPeak Interactive, która szykuje się również do wypuszczenia Combat Elite: WWII Paratroopers dla PeCetów oraz platformy PlayStation 2 i systemu Xbox pierwszej generacji. Komercyjna premiera Monster Madness powinna nastąpić w drugiej połowie bieżącego roku, natomiast efektowna prezentacja produktu zostanie przeprowadzona podczas nadchodzących targów E3 2006 w Los Angeles.


