autor: Radosław Grabowski
Kwiecień nie będzie jednak miesiącem debiutu Monster Madness: Battle for Suburbia
Zapomnieć możemy o wcześniejszych obietnicach, dotyczących amerykańskiego i europejskiego terminu premiery gry Monster Madness: Battle for Suburbia. Wspólne dzieło Artifical Studios i SouthPeak Interactive ujrzy światło dzienne nie w kwietniu bieżącego roku, lecz dopiero miesiąc później (konkretnie 15 maja 2007). Mowa zarówno o edycji pecetowej, jak i o wersji dla Xboxa 360.
Zapomnieć możemy o wcześniejszych obietnicach, dotyczących amerykańskiego i europejskiego terminu premiery gry Monster Madness: Battle for Suburbia. Wspólne dzieło Artifical Studios i SouthPeak Interactive ujrzy światło dzienne nie w kwietniu bieżącego roku, lecz dopiero miesiąc później (konkretnie 15 maja 2007). Mowa zarówno o edycji pecetowej, jak i o wersji dla Xboxa 360.
Dzięki omawianej grze, napędzanej przez silnik Unreal Engine 3.0, strzelać mamy do hord potworów, pałętających się po ulicach wirtualnego miasta. Eksterminować przeciwników będziemy mogli nie tylko w samotności, ale także w ramach trybu multiplayer, pozwalającego bawić się offline (do czterech chętnych) i online (maksymalnie szesnaście osób). Oto przykładowe screenshoty: