autor: Artur Falkowski
Monitorowanie napraw uszkodzonych X360 za pośrednictwem strony internetowej
Liczba wadliwych (tzw. Red Ring of Death) konsol Xbox 360 okazała się tak duża, że telefony od dopytujących się o stan naprawy posiadaczy potrafią skutecznie zakłócić funkcjonowanie serwisów. Skłoniło to Microsoft do uruchomienia specjalnej strony internetowej, na której można śledzić postępy prac nad danym egzemplarzem urządzenia.
Liczba wadliwych (tzw. Red Ring of Death) konsol Xbox 360 okazała się tak duża, że telefony od dopytujących się o stan naprawy posiadaczy potrafią skutecznie zakłócić funkcjonowanie serwisów. Skłoniło to Microsoft do uruchomienia specjalnej strony internetowej, na której można śledzić postępy prac nad danym egzemplarzem urządzenia.
Jak poinformował serwis Product Reviews, usługa dostępna obecnie jest jedynie dla amerykańskich użytkowników X360. Niewykluczone jednak, że z czasem zostanie rozszerzona na inne terytoria.
Żeby dowiedzieć się, co się dzieje z wysłaną do serwisu konsolą, wystarczy wejść pod adres http://service.xbox.com/servicesignin.aspx i zalogować się za pomocą swojego Windows Live ID.
Dzięki takiemu odciążeniu linii telefonicznych serwisu Microsoftu firma ma nadzieję poprawić komunikację z klientami, którzy dotąd mieli problemy z dodzwonieniem się na infolinię.