autor: Kamil Zwijacz
Metal Gear Rising: Revengeance na PC nie będzie wspierać rozdzielczości większych niż 1080p
JP Kellams, dyrektor kreatywny studia PlatinumGames, wyjawił informację, że PC-towa wersja gry akcji Metal Gear Rising: Revengeance nie będzie wspierać rozdzielczości większych niż 1080p. Oprócz tego podzielił się informacji dotyczącymi pozostałych ustawień graficznych.
Metal Gear Rising: Revengeance, slasher autorstwa studia PlatinumGames, ukaże się na komputerach PC 9 stycznia 2014 roku. Ostatnio opublikowano oficjalne wymagania sprzętowe, a dziś poznaliśmy szczegóły możliwych ustawień graficznych.
JP Kellams, dyrektor kreatywny firmy, wyjawił na Twitterze, że maksymalna rozdzielczość jaką wspierać będzie komputerowa wersja tytułu, została ustalona na 1080p (1920 x 1080 pikseli). Pozostałe maksymalne parametry to 8x MSAA, 16x Aniostropic Filtering oraz możliwość włączenia/wyłączenia efektu Blur i trzy (niskie, średnie, wysokie) ustawienia jakości Shadow Zangeki (ilość poszatkowanych fragmentów obiektów, która może być nawet dwa razy większa niż na konsolach).
Metal Gear Rising: Revengeance oryginalnie ukazało się na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3 w lutym bieżącego roku. Edycja dedykowana komputerom osobistym, oprócz możliwości dostosowania oprawy graficznej, ma zawierać także dodatkowe skórki dla Raidena oraz wszystkie trzy dodatki DLC: Blade Wolf, Jetstream i VR Missions.
PlatinumGames to japoński deweloper gier wideo założony w 2006 roku. Firma specjalizuje się w grach akcji, posiadając na swoim koncie takie tytuły jak Bayonetta, MadWorld czy też Vanquish. Studio obecnie pracuje przy Bayonetta 2 – kontynuacji slashera z 2009 roku, w którym wcielamy się w niebezpieczną wiedźmę walczącą z wysłannikami niebios.