Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 kwietnia 2010, 11:43

autor: Piotr Doroń

Medal of Honor nie będzie kopią Battlefield: Bad Company 2

Pojawiające się coraz częściej sugestie, jakoby tryb rozgrywki wieloosobowej w Medal of Honor miał być jedynie kopią multiplayera z Battlefield: Bad Company 2, zmusiły przedstawicieli studia EA DICE do zabrania głosu w sprawie. Oznajmili oni na łamach serwisu IGN, że opracowywana przez nich opcja zabawy będzie posiadać wiele unikalnych cech.

Pojawiające się coraz częściej sugestie, jakoby tryb rozgrywki wieloosobowej w Medal of Honor miał być jedynie kopią multiplayera z Battlefield: Bad Company 2, zmusiły przedstawicieli studia EA DICE do zabrania głosu w sprawie. Oznajmili oni na łamach serwisu IGN, że opracowywana przez nich opcja zabawy będzie posiadać wiele unikalnych cech.

Medal of Honor nie będzie kopią Battlefield: Bad Company 2 - ilustracja #1

Nie. Absolutnie nie. Nie jestem do końca pewien, czy mam prawo do ujawniania takich informacji, ale gracze nie powinni oczekiwać, że w kontekście trybu multiplayer Medal of Honor będzie klonem Bad Company 2 ”, oznajmił Gordon van Dyke, główny producent najnowszego dzieła studia EA DICE, wydanego na rynek na początku marca.

Van Dyke dodał również, że Medal of Honor jako marka daje producentom możliwość opracowania opcji wieloosobowej w nieco innym stylu. W jakim? Tego dowiemy się zapewne w swoim czasie. Warto dodać, że nie przeszkodzi w tym fakt konstruowania trybu multiplayer na bazie autorskiego silnika graficznego EA DICE, czyli Frostbite (wykorzystanego w różnych wersjach w obu odsłonach Battlefield: Bad Company).

Medal of Honor zadebiutuje na światowym rynku jesienią bieżącego roku. Produkcja zostanie udostępniona w wersjach na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Za opracowanie trybu dla pojedynczego gracza odpowiedzialny jest zespół EA Los Angeles. Studio zrobi w tym celu użytek z silnika Unreal Engine 3.

Przypominamy, że akcja MoH zostanie osadzona w Afganistanie, gdzie jako członek elitarnego oddziału Tier 1 weźmiemy udział w szeregu zróżnicowanych misji, wzorowanych w dużym stopniu na rzeczywistych akcjach. Produkcja będzie bardzo brutalna, prezentując prawdziwe oblicze tej krwawej wojny. W pewnym stopniu będziemy mogli to sprawdzić za sprawą planowanej wersji demonstracyjnej. Z czysto technicznych informacji warto zwrócić uwagę na fakt, że w wersji na PC dzieło EA oferować będzie wsparcie dla serwerów dedykowanych.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej