autor: Marek Grochowski
Medal of Honor: Airborne na silniku Unreal Engine 3?
W ubiegły piątek koncern Electronic Arts zakupił od firmy Epic Games licencję na używanie silnika Unreal Engine 3. Od tego momentu oczy specjalistów z branży były skupione na szefach amerykańskiego koncernu, którzy lada dzień mieli ujawnić, jakie z zapowiedzianych gier EA oparte zostaną o świeżo nabytą technologię graficzną.
W ubiegły piątek koncern Electronic Arts zakupił od firmy Epic Games licencję na używanie silnika Unreal Engine 3. Od tego momentu oczy specjalistów z branży były skupione na szefach amerykańskiego koncernu, którzy lada dzień mieli ujawnić, jakie z zapowiedzianych gier EA oparte zostaną o świeżo nabytą technologię graficzną.
Choć udziałowcy giganta zza Oceanu ciągle milczą na temat zastosowania nowego silnika, pomoc przyszła z innej strony. P.J. McNealy, analityk pracujący dla agencji American Technology Research, powołując się na sprawdzone źródła powiedział, że jednym z pierwszych tytułów EA, który wykorzysta silnik Unreal Engine 3, będzie strzelanka Medal of Honor: Airborne. Jeżeli okaże się to prawdą, automatycznie uzyskamy odpowiedź na pytanie o tajemnicze przesunięcie premiery wspomnianego produktu na początek przyszłego roku.
Według McNealy’ego drugą grą, noszącą logo EA i opierającą się na technologii firmy Epic, zostanie Dead Space. Jeśli jeszcze nic nie słyszeliście o tym dziele, nie martwcie się – rzekomo gra nie została dotąd oficjalnie zaanonsowana.
Kierownictwo Electronic Arts na razie nie ustosunkowało się do powyższych rewelacji, opublikowanych na łamach internetowego serwisu telewizji CNN. Wyjaśnienie wszystkich zagadek powinniśmy otrzymać już niebawem, dzięki targom Games Convention.