Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 października 2006, 12:33

Matrix Games odświeży drugą, trzecią i czwartą odsłonę cyklu Close Combat

Carriers at War nie jest jedyną grą strategiczną, która zostanie odświeżona przez Matrix Games. Amerykańska firma zamierza przywrócić także blask serii Close Combat, a dokładniej jej drugiej, trzeciej i czwartej odsłonie.

Carriers at War nie jest jedyną grą strategiczną, która zostanie odświeżona przez Matrix Games. Amerykańska firma zamierza przywrócić także blask serii Close Combat, a dokładniej jej drugiej, trzeciej i czwartej odsłonie.

Matrix Games odświeży drugą, trzecią i czwartą odsłonę cyklu Close Combat - ilustracja #1

Jako pierwsza zadebiutuje na rynku gra Close Combat: Cross of Iron, która nawiązuje do trzeciej części cyklu, zatytułowanej The Russian Front. Program przygotowywany przez studio CSO Simtek doczeka się nie tylko poprawionej oprawy audiowizualnej, ale również zmian w innych aspektach rozgrywki. Trwają już intensywne prace nad ulepszaniem sztucznej inteligencji, a także nad przystosowanie programu do rozgrywek wieloosobowych. Tryb multiplayer pozwoli użytkownikom gry na przeprowadzanie pełnych kampanii militarnych w sieci. Wynik starcia w jednym sektorze będzie wpływał na dalsze losy bitwy, z czego zapewne ucieszą się wszyscy entuzjaści wirtualnej wojny na wielką skalę.

Matrix Games odświeży drugą, trzecią i czwartą odsłonę cyklu Close Combat - ilustracja #2

Producenci gry chcą również wyciągnąć rękę do licznej społeczności, która nadal intensywnie wspiera produkty z cyklu Close Combat. Dzięki nowej opcji (Close Combat Command Center), możliwe stanie się zainstalowanie wybranych modyfikacji za pomocą jednego kliknięcia myszą. Autorzy zapewniają, że poczynili już starania o zapewnienie zgodności pomiędzy stworzonymi do tej pory nakładkami, a nowym programem.

Close Combat: Cross of Iron zadebiutuje na rynku zimą przyszłego roku. Po ukończeniu prac nad programem, studio CSO Simtek zabierze się przygotowanie nowych wersji drugiej i czwartej odsłony cyklu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej