Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 października 2007, 17:55

Mass Effect w "złocie"

Pierwszą wiadomość na temat gry Mass Effect opublikowaliśmy w naszym serwisie informacyjnym na początku października 2005 roku. Dziś – po przeszło dwóch latach od tamtego wydarzenia – możemy oficjalnie zakomunikować: produkt firmy BioWare jest już gotowy!

Pierwszą wiadomość na temat gry Mass Effect opublikowaliśmy w naszym serwisie informacyjnym na początku października 2005 roku. Dziś – po przeszło dwóch latach od tamtego wydarzenia – możemy oficjalnie zakomunikować: produkt firmy BioWare jest już gotowy!

Mass Effect w 'złocie' - ilustracja #1

Gra weszła w złotą fazę produkcji, a to oznacza, że płyta z programem została wysłana do tłoczni. Można zatem śmiało założyć, że firmie Microsoft Game Studios uda się bez przeszkód opublikować produkt na rynku w zakładanym wcześniej terminie. Przypominamy, że amerykańską premierę Mass Effect zaplanowano na 20-ego listopada. Do Europy najnowsze dzieło kanadyjskiego studia trafi trzy dni później.

Produkt będzie dostępny w dwóch wersjach: standardowej oraz kolekcjonerskiej. O tej drugiej wspominaliśmy na łamach naszego serwisu wcześniej (nawet dziś rano), dlatego też ograniczymy się wyłącznie do nowej informacji. A tą jest wieść o bonusowej płycie DVD, przygotowanej przez koncern Microsoft Game Studios dla tych graczy, którzy zdecydują się zamówić produkt w przedsprzedaży (nie ma znaczenia czy będzie to edycja zwykła, czy też kolekcjonerska). Na krążku znajdziemy dokument pełniący funkcję wprowadzenia do Mass Effect, kilka utworów muzycznych, zwiastuny filmowe, demo gry Blue Dragon i rozmaite dodatki dla użytkowników konsoli Xbox 360.

Dystrybucją gry w naszym kraju zajmie się firma CD Projekt.

Mass Effect w 'złocie' - ilustracja #2
Mass Effect w 'złocie' - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej