Marvel's Spiderman PC - co to jest Dynamic Resolution Scaling?
Marvel's Spiderman w wersji PC pozwala na dość sporą modyfikację jakości grafiki. Tutaj dowiecie się, jak działa opcja Dynamic Resolution Scaling i czy powinniście jej używać.
Marvel's Spider-Man w końcu zagościł na pecetach. Premiera tytułu na tej platformie oznacza zaś, że gra została wzbogacona o możliwość dogłębnych zmian ustawień grafiki. Jedną z nich jest zaś funkcja o nazwie „Dynamic Resolution Scaling”. Tutaj dowiecie się, czym właściwie jest i czy powinniście jej używać.
Marvel's Spider-Man – czym jest Dynamic Resolution Scaling
Dostosowując grafikę w Marvel's Spider-Man do możliwości swojego komputera, możecie wybierać spośród całej masy opcji. Wśród nich znajdziecie także obiecująco brzmiące „Dynamic Resolution Scaling”.
Czym właściwie jest ta funkcja? To mechanizm, który ma zmieniać w czasie rzeczywistym rozdzielczość w grze, tak by liczba wyświetlanych klatek na sekundę utrzymywała się powyżej określonego poziomu.
To, jaką liczbę fps-ów chcecie uzyskać, zależy od Was. Możecie wybierać spośród 30, 45 lub 60 klatek na sekundę. Oczywiście są to wartości minimalne, więc uruchomienie „Dynamic Resolution Scaling” nie oznacza, że nie możecie uzyskać jeszcze większej liczby fps-ów, jeśli tylko dysponujecie wystarczająco mocnym sprzętem.
Czy jednak warto skorzystać z tej funkcji? To zależy od tego, na czym Wam zależy. Jeśli w grze najbardziej cenicie sobie nieustanną płynność, to zdecydowanie powinniście uruchomić ten mechanizm. Sprawi on, że nie będziecie musieli przejmować się nagłymi spadkami fps-ów.
Jeśli jednak zależy Wam przede wszystkim na jakości grafiki, to powinniście trzymać się od wspomnianej funkcji z daleka. Zmiany rozdzielczości w czasie rzeczywistym oznaczać będą bowiem regularne spadki jakości grafiki, która zostanie poświęcona w imię płynności. Czasami różnica ta może być bardzo dotkliwa i wyraźnie widoczna.
Podobają Wam się nasze poradniki? Być może zainteresuje Was także: