Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 maja 2020, 09:59

autor: Adrian Werner

Mafia Trilogy - cena, data premiery i gameplay z Mafia 2 Definitive Edition

Mafia Trilogy na chwilę pojawiła się w australijskim PlayStation Store. Dzięki temu poznaliśmy prawdopodobną cenę i datę premiery. Do sieci trafiły również gameplaye z Mafia II: Definitive Edition.

Mafia Trilogy - cena, data premiery i gameplay z Mafia 2 Definitive Edition - ilustracja #1
W nowe wersje gier Mafia II oraz Mafia III powinniśmy zagrać jeszcze dzisiaj.

Tydzień temu zapowiedziano Mafia: Trilogy, czyli kolekcję zawierającą odświeżone wersje wszystkich trzech części cyklu. Wtedy poskąpiono jednak konkretów. Te mamy poznać dzisiaj o 18:00, ale już teraz uzyskaliśmy informacje odnośnie ceny i terminów premier.

Mafia: Trilogy na chwilę pojawiła się w australijskiej wersji sklepu PlayStation Store. Cenę ustalono na poziomie 99,95 dolarów australijskich. Tyle kosztują duże nowe produkcje, więc możemy spodziewać się 60 dolarów w USA i 289 zł w Polsce, choć bez wątpienia rodzime sklepy zaoferują lepsze okazje. Każdą grę z zestawu będzie można nabyć także oddzielnie.

Z profilu Mafia: Trilogy wynika, że kolekcja zadebiutuje dzisiaj wieczorem. Otrzymamy jednak tylko Mafia II: Definitive Edition oraz Mafia III: Definitive Edition, a na Mafia: Definitive Edition będziemy musieli poczekać do końca sierpnia tego roku. Na PS4 cała trylogia wymagać będzie 98,17 GB wolnego miejsca na dysku.

W przypadku pierwszej części cyklu otrzymamy pełny remake. Z kolei trójka jest na tyle nową produkcją, że najpewniej będzie to tylko reedycja z drobnymi ulepszeniami. Natomiast Mafia II: Definitive Edition ma być remasterem. Jak prezentuje się on w akcji, można się przekonać oglądając opublikowane przez kanał FA GAMEZ materiały wideo zarejestrowane na PlayStation 4 Pro.

  1. Mafia II - recenzja gry
  2. Recenzja gry Mafia III – klimat kontra powtarzalność i błędy
  3. Mafia III - poradnik do gry
  4. Oficjalna strona serii Mafia

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej