autor: Krzysztof Bartnik
LotR: Battle for Middle Earth dostanie kolejny patch
Zainteresowanie strategią czasu rzeczywistego pt. Bitwa o Śródziemie nie słabnie, podobnie jak nie słabną starania programistów firmy Electronic Arts w ulepszaniu tejże produkcji. Nie tak dawno ukazał się przecież pierwszy patch do gry (patrz ten link), w przygotowaniu znajduje się już zaś kolejna poprawka systemowa, tym razem oznaczona numerem v1.02.
Zainteresowanie strategią czasu rzeczywistego pt. Bitwa o Śródziemie nie słabnie, podobnie jak nie słabną starania programistów firmy Electronic Arts w ulepszaniu tejże produkcji. Nie tak dawno ukazał się przecież pierwszy patch do gry (patrz ten link), w przygotowaniu znajduje się już zaś kolejna poprawka systemowa, tym razem oznaczona numerem v1.02.
Oprócz usprawnienia strony technicznej gry (kod źródłowy, oprawa audio-wizualna, usunięcie wykrytych błędów), nowy patch jeszcze bardziej wgłębi się w niuanse związane ze zbalansowaniem rozgrywki, o co tak usilnie prosili producenta fani The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth.
Wśród zmian, jakie zaplanowano na chwilę obecną można wymienić:
- „Istari Light” Gandalfa nie będzie już od razu zabijał Nazgula czy Witch-kinga, tylko pozostawi ich na granicy śmierci.
- Osłabiona zostanie zbroja piechurów Isengardu - będą otrzymywali podwójne obrażenia będąc w ciężkiej zbroi.
- Czas samoczynnego leczenia się jednostek ma być wydłużony.
- Odbudowanie wież w Gondorze czy Rohanie zajmie dwa razy więcej czasu, niż dotychczas.
- Nazgule będą ogólnie szybsze, zwłaszcza podczas atakowania.
Kolejne modyfikacje poznamy najpewniej tuż przed, lub dopiero w samym momencie premiery patcha v1.02. Nie ujawniono jednak, kiedy ta nastąpi.
Po więcej informacji odnośnie Bitwy o Śródziemie odsyłam do Encyklopedii GRY-OnLine.