Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 marca 2005, 09:04

autor: Krzysztof Bartnik

LotR: Battle for Middle Earth dostanie kolejny patch

Zainteresowanie strategią czasu rzeczywistego pt. Bitwa o Śródziemie nie słabnie, podobnie jak nie słabną starania programistów firmy Electronic Arts w ulepszaniu tejże produkcji. Nie tak dawno ukazał się przecież pierwszy patch do gry (patrz ten link), w przygotowaniu znajduje się już zaś kolejna poprawka systemowa, tym razem oznaczona numerem v1.02.

Zainteresowanie strategią czasu rzeczywistego pt. Bitwa o Śródziemie nie słabnie, podobnie jak nie słabną starania programistów firmy Electronic Arts w ulepszaniu tejże produkcji. Nie tak dawno ukazał się przecież pierwszy patch do gry (patrz ten link), w przygotowaniu znajduje się już zaś kolejna poprawka systemowa, tym razem oznaczona numerem v1.02.

Oprócz usprawnienia strony technicznej gry (kod źródłowy, oprawa audio-wizualna, usunięcie wykrytych błędów), nowy patch jeszcze bardziej wgłębi się w niuanse związane ze zbalansowaniem rozgrywki, o co tak usilnie prosili producenta fani The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth.

Wśród zmian, jakie zaplanowano na chwilę obecną można wymienić:

  • „Istari Light” Gandalfa nie będzie już od razu zabijał Nazgula czy Witch-kinga, tylko pozostawi ich na granicy śmierci.
  • Osłabiona zostanie zbroja piechurów Isengardu - będą otrzymywali podwójne obrażenia będąc w ciężkiej zbroi.
  • Czas samoczynnego leczenia się jednostek ma być wydłużony.
  • Odbudowanie wież w Gondorze czy Rohanie zajmie dwa razy więcej czasu, niż dotychczas.
  • Nazgule będą ogólnie szybsze, zwłaszcza podczas atakowania.

Kolejne modyfikacje poznamy najpewniej tuż przed, lub dopiero w samym momencie premiery patcha v1.02. Nie ujawniono jednak, kiedy ta nastąpi.

Po więcej informacji odnośnie Bitwy o Śródziemie odsyłam do Encyklopedii GRY-OnLine.