Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 kwietnia 2022, 13:32

Wielkie bestie kontra logika w Loot River; data premiery ogłoszona

Ruiny, potwory, walka i zagadki. Ten tytuł indie łączy najlepsze elementy gier akcji i logicznych. Znamy datę premiery Loot River.

Nieszablonowe wyzwanie nadchodzi. W najnowszym ogłoszeniu na platformie Steam straka.studio ujawniło datę premiery Loot River. Szalone połączenie Tetrisa i Dark Souls zadebiutuje 3 maja tego roku.

Loot River to wyjątkowa gra łącząca gatunek roguelike z elementami logicznymi. Dungeon crawler w rzucie izometrycznym wykorzystuje mechanikę platform, których przestawianie stanowi ciekawe urozmaicenie walki. Ponadto proceduralnie generowane, kręte korytarze gwarantują wiele godzin zabawy.

Podróżując po ruinach zalanych przeciwnikami, podejmiemy walkę o przetrwanie. W osiąganiu sukcesów pomoże system rozwoju postaci, zbieranie broni i wykorzystywanie odpowiedniej strategii. To tytuł, w której często będziemy musieli zrobić krok w tył, aby uniknąć fali śmiertelnych potworów.

Wielkie bestie kontra logika w Loot River; data premiery ogłoszona - ilustracja #1
W Loot River skuteczne przesuwanie platform będzie kluczem do zwycięstwa.

Poza datą premiery twórcy podzielili się prezentacją oręża, które dzierżyć będzie bohater gry. To m.in. defensywna szabla, włócznia skracająca się pod wpływem ataków czy siekierka umożliwiająca ataki z dystansu. Łączni skorzystamy z 26 rodzajów broni, a każdy z nich wzmocnimy zaklęciami, nadającymi specjalne efekty.

Omówione zostały także synergie przedmiotów, elementów uzbrojenia i (niekoniecznie) śmiertelnej trucizny. Filmik ukazuje bardzo dynamiczną rozgrywkę, która wymagać będzie wyjątkowo szybkiego myślenia.

Za niecałe dwa tygodnie otrzymamy szansę osobistego doświadczenia tego nieoczywistego połączenia gatunków w Loot River. Jesteście fanami takich konwencji, czy może uważacie, że walka i zagadki mają swoje oddzielne miejsca w branży gier?

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej