Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 października 2021, 11:50

autor: Adrian Werner

Layers of Fear 3 - pierwszy teaser. Gra wykorzysta Unreal Engine 5

Studio Bloober Team wypuściło teaser następnej odsłony cyklu Layers of Fear. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 5.

Polskie studio Bloober Team wypuściło teaser nowej odsłony cyklu Layers of Fear. Filmik jest tajemniczy – ukazuje akcję z perspektywy malarza, co może sugerować powrót do wątków z pierwszej części serii.

Teaser potwierdza również, że nowe Layers of Fear zbudowane zostanie na silniku Unreal Engine 5 i wykorzysta perspektywę pierwszoosobową.

Z materiału wynika, że nowa odsłona serii ukaże się w 2022 roku. Niestety na tym kończą się udostępnione konkrety. Nie znamy nawet platform sprzętowych, na które zmierza nowe Layers of Fear, choć najpewniej będą one takie same jak w przypadku tegorocznego projektu zespołu, czyli The Medium. Spodziewamy się więc, że gra trafi na pecety oraz konsole Xbox Series S/X i PlayStation 5.

Przypomnijmy, że serię zapoczątkowało wydanie w 2016 roku pierwszego Layers of Fear. Kilka miesięcy po premierze gra otrzymała dodatek Layers of Fear: Inheritance. Dwa lata temu na rynku zadebiutowała kontynuacja zatytułowana Layers of Fear 2. Początkowo dostępna była tylko na PC, PlayStation 4 i Xboksie One, ale kilka miesięcy temu trafiła również na Nintendo Switch.

Zespół Bloober Team ma ambitne plany na przyszłość. Studio pracuje nad dwoma niezapowiedzianymi tytułami AAA, które zaoferują nowe mechaniki w stosunku do rozwiązań znanych z poprzednich gier tego dewelopera. Jedna z tych pozycji zostanie wydana przez firmę Konami, a druga przez Take-Two Interactive. Nie wiemy, czy nowe Layers of Fear jest jednym z tych tytułów, czy też dodatkową produkcją.

  1. Oficjalna strona studia Bloober Team
  2. Recenzja gry Layers of Fear – polskiej odpowiedzi na grywalny zwiastun Silent Hills
  3. Recenzja gry Layers of Fear 2 – polskie Twin Peaks

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej