autor: Paweł Woźniak
Last of Us 2 ze świetną sprzedażą pomimo kontrowersji
Frima Sony pochwaliła się właśnie sprzedażą The Last of Us: Part II. Gra w zaledwie dwa dni po premierze rozeszła się w nakładzie rzędu kilku milionów kopii.
Firma Sony właśnie poinformowała o sprzedaży The Last of Us: Part II, czyli sequela dobrze przyjętego exclusive’a PlayStation z 2013 roku. Według zaprezentowanych danych w zaledwie dwa dni po premierze (tj. do 21 czerwca) gra rozeszła się w ponad 4 mln egzemplarzy (wliczane w to są również preordery), tym samym stając się najszybciej sprzedającym się tytułem ekskluzywnym PS4. To ewidentnie pokazuje, że mimo wielu kontrowersji fani po prostu pragnęli kontynuacji serii.
Wiceprezes studia Naughty Dog, Neil Druckmann, w krótkim oświadczeniu podziękował fanom za tak niesamowite przyjęcie nowej odsłony cyklu.
Jesteśmy ogromnie wdzięczni milionom fanów na całym świecie, którzy grali w The Last of Us: Part II i dzielili się swoimi przeżyciami z gry na przestrzeni ostatniego tygodnia. Postanowiliśmy opowiedzieć nową historię, taką, która poruszy trudne tematy i będzie wyzwaniem w nieoczekiwany sposób. Słuchanie, jak to doświadczenie wyglądało u wielu z Was i obserwowanie przemyślanych dyskusji, które wywołała gra, było niesamowite. […]
Przypomnijmy, że The Last of Us 2 ukazało się 19 czerwca wyłącznie na konsoli PlayStation 4. Produkcja zachwyciła recenzentów, według których to mocny kandydat na grę roku. Ich zdania nie podziela jednak wielu internautów, którzy negatywnie oceniają nowy tytuł studia Naughty Dog. Niedawno dowiedzieliśmy się, że Druckmann nie wie jeszcze, jak mogła by wyglądać kolejna odsłona cyklu oraz że druga część nie otrzyma żadnych DLC.
- Recenzja The Last of Us 2 – gry, która podpali świat
- Wszystko o The Last of Us: Part 2
- Scenarzystka The Last of Us 2 szczerze o grze: „tu nikt nie jest bohaterem”
- Oficjalna strona internetowa studia Naughty Dog
- Oficjalna strona internetowa gry The Last of Us: Part II