autor: Rafał Skierski
L.A. Noire zbyt zaawansowany dla Xboxa 360?
Jak donosiliśmy Wam w sierpniu, L.A. Noire, najnowszy tytuł od Team Bondi, trafi najprawdopodobniej tylko i wyłącznie do posiadaczy PlayStation 3. Dlaczego wersja na Xboxa 360 nie jest planowana? Plotki mówią, że konsola Microsoftu nie poradziłaby sobie z „obszernością” tej pozycji.
Jak donosiliśmy Wam w sierpniu, L.A. Noire, najnowszy tytuł od Team Bondi, trafi najprawdopodobniej tylko i wyłącznie do posiadaczy PlayStation 3. Dlaczego wersja na Xboxa 360 nie jest planowana? Plotki mówią, że konsola Microsoftu nie poradziłaby sobie z „obszernością” tej pozycji.
Takich rewelacji dostarcza blog „Surfer Girl Reviews Star Wars” – ten sam, o którym pisaliśmy już wcześniej przy okazji rzekomego przecieku w sprawie nowej trylogii Prince of Persia. Tak jak w tamtym przypadku, teraz również podkreślamy, iż całą wiadomość należy traktować póki co jedynie w kategorii spekulacji.
Wspomniana przed chwilą strona donosi ponadto o kilku detalach na temat samej gry. Według „Surfer Girl”, L.A. Noire będzie grą typu „free-roaming”, a jej akcja zostanie osadzona w Los Angeles 1947 roku (co ma znajdować swoje odzwierciedlenie w otoczeniu oraz ubraniach bohaterów). Blog podaje, że kluczową rolę w fabule gry ma odegrać Korpus Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych (US Marine Corps) – jeden z rodzajów amerykańskich sił zbrojnych. Oprócz głównego scenariusza będzie można wykonywać jednak wiele misji pobocznych, bazujących na zajęciach, które wykonywali ludzie żyjący w latach czterdziestych ubiegłego wieku. Ile w tym prawdy? Tego na razie nie wiadomo.
O L.A. Noire do tej pory nie wiedzieliśmy zbyt wiele. Dotarły do nas jedynie informacje o tym, iż ma to być tytuł z akcją osadzoną w Los Angeles z późnych lat czterdziestych ubiegłego wieku. Głównym bohaterem będzie detektyw, który musi wytropić seryjnego mordercę grasującego w metropolii. Oprawa graficzna i muzyka zostaną opracowane w taki sposób, by nadać grze charakter i klimat starego filmu kryminalnego. Jak donosiliśmy Wam pod koniec września, gra nie ukaże się przed końcem roku fiskalnego 2008 dla Take Two, co z kolei oznacza, iż nie ujrzymy jej przed listopadem 2008.