autor: Daniel Kłosiński
L.A. Noire zadebiutuje na PC 8 listopada
Rockstar ogłosił datę wydania pecetowej wersji L.A. Noire. Gra ukaże się 8 listopada w Stanach Zjednoczonych, trzy dni później w Europie.
Od czerwca wiemy, że L.A. Noire, pierwsza i ostatnia gra studia Team Bondi, jesienią trafi także na pecety. Dzisiaj firma Rockstar, wydawca tego tytułu, podała oficjalnie, że przygody Cole'a Phelpsa zadebiutują w czytnikach komputerów osobistych 8 listopada tego roku. Gracze z Europy będą musieli poczekać trzy dni dłużej.
Poza klasyczną wersją pudełkową, L.A. Noire ukaże się na usłudze OnLive, co pozwoli grać także posiadaczom Maców. Do sklepów trafi „Complete Edition”. Pod nazwą tą kryje się nie tylko podstawowa wersja gry, ale także wszystkie wydane do tej pory dodatki DLC, w tym „The Consul's Car”, które dotychczas dostępne było jedynie na PlayStation 3. Gra będzie także wspierać tryb Nvidia 3D. W obliczu bankructwa Team Bondi, konwersją zajmuję się oddział Rockstar w Leeds, który wcześniej odpowiedzialny był za Liberty City Stories.
Wydawca podał także wymagania sprzętowe, które prezentujemy poniżej:
- System operacyjny: Windows 7/Vista SP 1/XP SP3/OnLive,
- Procesor: minimalnie Intel Dual Core 2.2GHz/AMD Dual Core 3.2GHz, zalecany Quad Core 3.2GHz/AMD Quad Core 3.2Ghz,
- RAM: minimalnie 2GB, zalecane 8GB,
- Dysk twardy: 16GB,
- Karta grafiki: minimalnie Nvidia GeForce 8600 GT 512MB/Radeon HD 3000 512MB, zalecane Nvidia GeForce GTX 580 1536MB/Radeon HD 6850 1024MB.