Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 lutego 2010, 09:29

autor: Piotr Doroń

L.A. Noire zadebiutuje jesienią bieżącego roku

Firma Rockstar Games, współproducent sandboksowej gry akcji L.A. Noire – najnowszej propozycji studia Team Bondi – poinformowała za pośrednictwem Twittera, że do jej premiery dojdzie jesienią bieżącego roku. Produkcja zostanie wydana w wersjach na Xboksa 360 i PlayStation 3.

Firma Rockstar Games, współproducent sandboksowej gry akcji L.A. Noire – najnowszej propozycji studia Team Bondi – poinformowała za pośrednictwem Twittera, że do jej premiery dojdzie jesienią bieżącego roku. Produkcja zostanie wydana w wersjach na Xboksa 360 i PlayStation 3.

Dotychczas spekulowało się, że L.A. Noire trafi do sprzedaży we wrześniu – zasugerował to Geoff Keighley z GameTrailers TV. Niewykluczone więc, że z historia Cole’a Phelpsa zapoznamy się tuż po letnich wakacjach.

L.A. Noire zapowiada się wyjątkowo ciekawie, głównie z uwagi na niekonwencjonalną mechanikę rozgrywki. Otóż, zabawa w największej mierze polegać będzie na prowadzeniu śledztw – przeszukiwaniu miejsca zbrodni, zbieraniu dowodów i łączeniu faktów, rozmawianiu ze świadkami, a także przesłuchiwaniu podejrzanych. W grze znajdzie również zastosowanie rozbudowany system dialogów, wzorowany na rozwiązaniach znanych m.in. z Mass Effect oraz Heavy Rain.

W dziele Team Bondi nie zabraknie misji pełnych akcji, strzelanin i pościgów – będą one jednak stanowić tylko jeden z wielu elementów uzasadnionych fabularnie. Więcej informacji na temat L.A. Noire dostarczy Wam nasza obszerna wiadomość sprzed dwóch dni, w której przedstawiliśmy najistotniejsze szczegóły ujawnione w marcowym numerze magazynu Game Informer.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej