L.A. Noire głównym tematem marcowego Game Informera
L.A. Noire – niezwykle tajemnicza koprodukcja studia Team Bondi oraz firmy Rockstar Games powstająca wyłącznie na PlayStation 3 – będzie tematem marcowego numeru magazynu Game Informer. Redakcja popularnego czasopisma poświęciła dziełu powstającemu podobno od 2003 roku aż dziesięć stron, które wypełniono ekskluzywnymi informacjami oraz obrazkami z gry.
L.A. Noire – niezwykle tajemnicza koprodukcja studia Team Bondi oraz firmy Rockstar Games powstająca wyłącznie na PlayStation 3 – będzie tematem marcowego numeru magazynu Game Informer. Redakcja popularnego czasopisma poświęciła dziełu powstającemu podobno od 2003 roku aż dziesięć stron, które wypełniono ekskluzywnymi informacjami oraz obrazkami z gry.
Jeśli sięgniemy pamięcią do drugiej połowy ubiegłego miesiąca, to przypomnimy sobie, że Rockstar Games obiecywało właśnie taki rozwój wypadków. Obszerny tekst o L.A. Noire będzie z pewnością cennym źródłem faktów na temat tej ciekawie zapowiadającej się pozycji.
W wiadomości anonsującej debiut marcowego Game Informera czytamy bowiem, że w dziesięciostronicowym artykule na temat L.A. Noire znajdzie się m.in. opis tego, w jaki sposób autorom udało się dokonać rekonstrukcji Miasta Aniołów z 1947 roku, a także wyjaśnienie zasad na jakich funkcjonuje rzekomo rewolucyjny system mimiki twarzy. Redakcja GI zapowiada, że „wpłynie on na zmianę sposobu, w jaki będziemy postrzegać gry”. GI zapewnia, że L.A. Noire to kolejne dzieło świadczące o wielkości Rockstar Games – firmy, której renoma w ostatnim czasie dosyć mocno ucierpiała.
W ostatnim czasie temat L.A. Noire przewijał się co najwyżej w kontekście niezwykłych problemów, jakie autorzy gry zrzeszeni pod nazwą Team Bondi miewali na przestrzeni lat 2003-2006. Dobrze wiedzieć, że proces produkcji ciągle postępuje i niebawem otrzymamy szansę zapoznania się z jego efektami.
Przypominamy, że L.A. Noire przeniesie graczy do Los Angeles z 1947 roku. Tytuł ma oferować mocny klimat kryminału z gatunku noir. Podobno gra zostanie wydana jeszcze w 2010 roku. Jej oficjalna zapowiedź miała miejsce w 2006 roku, choć deweloping ruszył według różnych informacji trzy lata wcześniej. Przez cały ten czas liczba wiadomości na temat produktu Team Bondi była bardzo skromna i nie pozwalała na stworzenie pełnowymiarowego obrazu gry.