autor: Janusz Burda
Kosmiczne wydanie Świata Gier Komputerowych w kioskach
Do punktów z prasą trafiła dzisiaj najnowsza, styczniowa edycja czasopisma „Świat Gier Komputerowych”. Głównym tematem poruszanym na łamach nowego numeru są gry kosmiczne, którym poświęcono obszerny blok tematyczny. Nowy rok miesięcznik rozpoczyna również mocnym akcentem w postaci pełnej wersji gry Tom Clancy’s Rainbow Six.
Do punktów z prasą trafiła dzisiaj najnowsza, styczniowa edycja czasopisma „Świat Gier Komputerowych”. Głównym tematem poruszanym na łamach nowego numeru są gry kosmiczne, którym poświęcono obszerny blok tematyczny. Nowy rok miesięcznik rozpoczyna również mocnym akcentem w postaci pełnej wersji gry Tom Clancy’s Rainbow Six.
„Przebojem naszego styczniowego sidika jest z pewnością 'Rainbow Six', prawdopodobnie najbardziej atrakcyjna gra, jaką dołączyliśmy do pisma w ciągu ostatniego roku” - mówi Piotr Pieńkowski, redaktor naczelny ŚGK. "To jedna z najlepszych - jeśli nie najlepsza! - pozycja wśród gier taktycznych poruszających tematykę działań oddziałów specjalnych i walki z terrorystami. Rzecz absolutnie wyjątkowa i doskonała”.
Oprócz sidika atrakcyjnym dodatkiem będzie z pewnością plakat-gigant z Larą Croft, a dokładniej: pierwsza część plakatu, dzięki któremu będzie można zobaczyć pannę Croft w skali 1:1. Na odwrocie plakatu znajduje się kalendarz na rok 2003.
Jednym z głównych tematów poruszanych na stronach styczniowego ŚGK są gry kosmiczne, którym poświęcono 10-stronicowy blok tematyczny. Czytelnicy znajdą tu informacje o „Hegemonii”, „O.R.B”, „Unknown Enemy”, są także zapowiedzi na rok 2003 i obszerny „Raport Specjalny”.
Na uwagę zasługuje również przedpremierowy test wersji beta gry „Sim City 4” oraz znajdujący się w części sprzętowej miesięcznika artykuł dotyczący wyboru karty graficznej pod kątem zastosowania w komputerze służącym głównie do grania.
Szczegółowy spis zawartości styczniowego wydania ŚGK znajdziecie jak zwykle w naszym dziale Przegląd prasy.