autor: Radosław Grabowski
Kosmici w Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Według doniesień z końca ubiegłego miesiąca, trzecią stronę konfliktu z Command & Conquer 3: Tiberium Wars mieliśmy poznać dopiero 19 grudnia 2006. Tymczasem Michael Verdu, będący producentem niniejszej gry strategicznej, ujawnił redakcji hiszpańskiego serwisu 3D Juegos, że tajemnicza frakcja to ekspansywna kosmiczna rasa, chcąca opanować Ziemię.
Według doniesień z końca ubiegłego miesiąca, trzecią stronę konfliktu z Command & Conquer 3: Tiberium Wars mieliśmy poznać dopiero 19 grudnia 2006. Tymczasem Michael Verdu, będący producentem niniejszej gry strategicznej, ujawnił redakcji hiszpańskiego serwisu 3D Juegos, że tajemnicza frakcja to ekspansywna kosmiczna rasa, chcąca opanować Ziemię.
Cywilizacja spoza błękitnej planety dostanie jednak znacznie mniej misji, niż pozostałe dwa stronnictwa. Bowiem kontrolując siły GDI lub Bractwa NOD weźmiemy udział w ponad trzydziestu różnych scenariuszach militarnych, natomiast dowodząc kosmitami otrzymamy dostęp do mniej więcej piętnastu poziomów. Wszystko zostanie ukazane przy pomocy ulepszonego silnika SAGE, widocznego np. w grze pt. Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II.
Słowa Verdu potwierdzała do niedawna niemiecka strona internetowa korporacji Electronic Arts. W weekend usunięto jednak z owej witryny informacje, dotyczące pozaziemskich najeźdźców z Command & Conquer 3: Tiberium Wars.