autor: Szymon Liebert
Konkurs twórców LittleBigPlanet – ubierz kukiełkę
Firma Media Molecule ogłosiła ciekawy konkurs związany z promocją swojej najnowszej gry – LittleBigPlanet. Naszym zadaniem jest zaprojektowanie i stworzenie projektu ubranka dla szmacianej kukiełki, która jest głównym bohaterem tego tytułu. Nagrodą jest darmowy dostęp do tego produktu w momencie jego premiery – nagrodzonych zostanie trzech najlepszych projektantów mody z całego świata.
Firma Media Molecule ogłosiła ciekawy konkurs związany z promocją jej najnowszej gry – LittleBigPlanet. Naszym zadaniem jest zaprojektowanie i stworzenie projektu ubranka dla szmacianej kukiełki, która jest głównym bohaterem tego tytułu. Nagrodą jest darmowy dostęp do tego produktu w momencie jego premiery – nagrodzonych zostanie trzech najlepszych projektantów mody z całego świata.
Kukiełka będąca główną postacią tego projektu święci medialne triumfy – pisaliśmy już, że zostanie ona nową maskotką PlayStation 3. Twórcy postanowili eksploatować tego charyzmatycznego elektronicznego osobnika w kolejny sposób.
Aby wziąć udział w konkursie należy udać się na stronę dewelopera i zapoznać z zasadami. Prace przyjmowane są tylko w formie cyfrowej. Przede wszystkim należy ściągnąć wzór SackBoya. Ubranka możemy wykonać zarówno w dowolnie wybranym programie graficznym, lub metodami staroświeckimi – drukując wzór, dorysowując naszą wizję i później skanując gotowe dzieło z powrotem na komputer. Gdy będziemy mieli już gotowy projekt, najlepiej identycznych rozmiarów jak ściągnięty wzór, zapisany w formacie JPEG, należy wysłać go na adres twórców z tematem My SackBoy Costume, załączając nasze pełne imię i nazwisko, datę urodzenia oraz nazwę użytkownika z PlayStation Network (o ile takową posiadamy). Termin nadsyłania prac upływa 30 września. Osoby poniżej 13 roku życia proszone są wysyłanie prac za pośrednictwem swoich rodziców wraz z ich danymi osobowymi.
Autorzy zapowiadają, że nie liczą się dla nich umiejętności obsługi zaawansowanych programów graficznych, lecz czyjaś oryginalna wizja i talent do projektowania mody. Twórcy proszą też o nie rysowanie zbyt wielu szczegółów, gdyż nie będą one widoczne w grze – zwycięskie modele zostaną bowiem prawdopodobnie zaimplementowane w finalnej wersji. Nie wolno też wykorzystywać znanych motywów (jak np. strój Batmana), gdyż prace mają być naszą oryginalną wizją.
O samej grze można poczytać w naszej encyklopedii.