autor: Artur Falkowski
Konkurs na film krótkometrażowy inspirowany filmami Johna Woo
Firma Midway we współpracy z Johnem Woo oraz jego studiem deweloperskim Tiger Hill Entertainment w ramach promocji gry Stranglehold ogłosiła konkurs na film krótkometrażowy najlepiej oddający klimat i stylistykę produkcji reżysera Hard-Boiled. Konkurs rozpocznie się 30 kwietnia i potrwa do 25 czerwca. Wszystkie szczegóły z nim związane znajdą się niedługo na oficjalnej stronie.
Firma Midway we współpracy z Johnem Woo oraz jego studiem deweloperskim Tiger Hill Entertainment w ramach promocji gry Stranglehold ogłosiła konkurs na film krótkometrażowy najlepiej oddający klimat i stylistykę produkcji reżysera Hard-Boiled. Konkurs rozpocznie się 30 kwietnia i potrwa do 25 czerwca. Wszystkie szczegóły z nim związane znajdą się niedługo na oficjalnej stronie, działającej w ramach serwisu MySpace.
Zdobywca głównej nagrody dostanie 25 tysięcy dolarów, wycieczkę do Chicago do siedziby Midway, gdzie będzie mógł spotkać się z deweloperami i przeprowadzić z nimi wywiad, który zostanie wyemitowany przez amerykańską sieć telewizyjną Spike TV, plakat z filmu Hard-Boiled z autografem reżysera, a także egzemplarz gry Stranglehold.
Ponadto filmy dziesięciu finalistów zostaną zamieszczone na łamach MySpace, gdzie będą mogły zostać ocenione przez odwiedzających. W ten sposób wyłoniona zostanie nagroda publiczności, której laureat otrzyma 1000 dolarów, plakat z autografem Johna Woo oraz egzemplarz Stranglehold.
Jury konkursu będzie oceniało prace pod kątem ogólnej jakości, umiejętności utrafienia w stylistykę filmów Johna Woo oraz kreatywności, z czego największy wpływ na końcową ocenę będą miały dwa pierwsze aspekty.