Koncern Electronic Arts oficjalnie zapowiedział grę Tiberium!
Koncern Electronic Arts opublikował oświadczenie prasowe, w którym oficjalnie zapowiedział grę Tiberium – pierwszoosobową strzelaninę odwołującą się do popularnej serii RTS-ów o nazwie Command & Conquer. Produkt przygotowywany jest przez studio EA Los Angeles i trafi na rynek jesienią przyszłego roku. Gra dostępna będzie na następujących platformach sprzętowych: PC, Xbox 360 i PlayStation 3.
Koncern Electronic Arts opublikował oświadczenie prasowe, w którym oficjalnie zapowiedział grę Tiberium – pierwszoosobową strzelaninę odwołującą się do popularnej serii RTS-ów o nazwie Command & Conquer. Produkt przygotowywany jest przez studio EA Los Angeles i trafi na rynek jesienią przyszłego roku. Gra dostępna będzie na następujących platformach sprzętowych: PC, Xbox 360 i PlayStation 3.
Akcja programu rozgrywa się pod koniec lat pięćdziesiątych XXI wieku. Zdewastowany świat powoli otrząsa się po trzeciej wojnie o Tyberium, która rozpoczęła się w 2047 roku od zniszczenia przez Bractwo Nod orbitalnej stacji Filadelfia. To jednak nie terrorystyczna organizacja i jej charyzmatyczny przywódca okazuje się teraz największym zagrożeniem dla ludzkości, ale pochodząca z kosmosu rasa Scrinów, która w trakcie III wojny została podstępem zwabiona na Ziemię przez Kane’a.
Obcy po raz kolejny dają o sobie znać, gdy jedna ze zbudowanych przez nich olbrzymich wież, po kilkunastu latach uśpienia budzi się do życia. Do walki z kosmiczną zarazą wyrusza elitarny oddział komandosów GDI, na którego czele staje doświadczony w boju dowódca Ricardo Vega. To on jest głównym bohaterem opowieści i to właśnie w jego rolę wcielisz się podczas gry w Tiberium.
W Tiberium użytkownik może brać udział w bitwach samotnie anihilując wrogie zastępy, ale posiada on również możliwość wydawania rozkazów podległym mu oddziałom żołnierzy i maszynom, co przybliża produkt amerykańskiej firmy do gatunku taktycznych gier akcji. Vega ma do swojej dyspozycji futurystyczną broń, którą w razie potrzeby można przeobrazić w dowolny środek zagłady, np. wyrzutnię rakiet strzelającą kilkoma pociskami naraz. Jakby tego było mało, nasz komandos może również wyznaczyć cel do bombardowań dla lotnictwa, a także użyć we wskazanym miejscu najpotężniejszej broni w arsenale GDI, czyli działa jonowego.
Więcej informacji na temat nowej gry znajdziemy w obszernej zapowiedzi, która zostanie opublikowana w styczniowym numerze magazynu Game Informer. Powyżej znajdziecie pierwszy obrazek udostępniony przez koncern Electronic Arts wraz z oświadczeniem prasowym.