autor: Aleksander Kaczmarek
Kompani dla Agenta Imperialnego
Specyfika misji zlecanych Agentom Imperialnym wymaga profesjonalizmu i wysokich kwalifikacji. Każdy szpieg wie jednak, że nawet najbardziej lojalnym towarzyszom nie można ufać bezgranicznie. Na kogo w swej kompanii powinni uważać imperialni wywiadowcy?
Kaliyo D'jannis
- Rasa: Rattatak
- Płeć: kobieta
- Lokacja: Hutta
- Styl walki: ranged tank
- Pancerz: ciężki
- Podstawowa cecha: Aim (Celność)
- Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
- Podstawowa broń: pistolet blasterowy, karabin blasterowy
- Dodatkowa broń: generator tarczy
- Umiejętności i wyposażenie: Plasma Round, granaty
- Bonus do umiejętności załogi: +10 Armstech Efficiency, +2 Underworld Trading Critical
- Preferowane nagrody: broń, dobra luksusowe
- Uwagi: możliwy romans postaci
Kaliyo D'jannis prawdopodobnie urodziła się na Rattatak, skąd uciekła w młodym wieku. Następnie znalazła zatrudnienie jako niezależny ochroniarz i zabójca pracujący na zlecenie najważniejszych syndykatów i osobistości z przestępczego półświatka. Powiązana jest także z anarchistami z Brentaal Four.
Kaliyo D'jannis ceni swą wolność i skłamie, zabije lub użyje szantażu, by zapewnić sobie kontrolę nad sytuacją. Znana jest ze skłonności do mszczenia się za doznane krzywdy. Posiada doświadczenie w manipulowaniu pracodawcami, kochankami i współpracownikami (Agenci nie powinni dać się zwieść próbom uwiedzenia). Podobnie jak w przypadku wielu najemników, jej lojalności nie da się kupić, a świadczone przez nią usługi mogą być jedynie tymczasowe.
- Lubi: brak szacunku dla władzy, powszechną przemoc, anarchię dla zabawy.
- Nie lubi: poświęcenia dla wyższego dobra, szczerości, posłuszeństwa, patriotycznego ducha i bycia wykorzystywaną.
Vector Hyllus
- Rasa: Połączony Killików
- Płeć: mężczyzna
- Lokacja: Alderaan
- Styl walki: melee DPS
- Pancerz: lekki
- Podstawowa cecha: Willpower (Siła Woli)
- Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
- Podstawowa broń: elektrolaska
- Dodatkowa broń: generator
- Umiejętności i wyposażenie: AOE Swipe Taunt
- Bonus do umiejętności załogi: +5 Bioanalysis Efficiency, +5 Diplomacy Critical
- Ulubione nagrody: artefakty kulturowe, pamiątki imperialne
- Uwagi: możliwy romans postaci
Jest poddanym Imperium w drugim pokoleniu. Jego matka poślubiła kapitana Adronika Hyllusa po przejęciu przez Imperium władzy nad Jurio. W młodym wieku Vector wyraził chęć wstąpienia do Służb Dyplomatycznych, do czego wykazywał odpowiednie zdolności. W trakcie szkolenia akademickiego otrzymywał wysokie oceny i wkrótce po ukończeniu studiów przydzielony został na pokład statku przeznaczonego do eksploracji przestrzeni i nawiązywania pierwszego kontaktu.
Z uwagi na rosnące zapotrzebowanie w imperialnej dyplomacji przeniesiony został na Alderaan. Jego służba przebiegała prawidłowo, aż do momentu spotkania z rasą Killik i związanej z tym transformacji w „Joinera”.
Vector Hyllus wielokrotnie okazywał swój podziw dla imperialnych osiągnięć, wyrażając jednocześnie pragnienie, aby wpływy Imperium rozprzestrzeniały się na drodze dyplomatycznej. Jego światopogląd został ukształtowany prawdopodobnie podczas przebudowy Jurio przez Imperium i jest właściwy dla członka Służby Dyplomatycznej. Hyllus jest posłuszny, inteligentny, charyzmatyczny i skuteczny. Wydaje się jednak mało prawdopodobne, aby mógł awansować dalej w hierarchii dyplomatycznej lub wojskowej.
- Lubi: dyplomację, pomaganie innym, poznawanie obcych kultur.
- Nie lubi: chciwości, okrucieństwa, naruszania przepisów i dyskryminacji obcych.
Eckard Lokin
- Rasa: Człowiek
- Płeć: mężczyzna
- Lokacja: Taris
- Styl walki: ranged healer/melee dps
- Pancerz: średni
- Podstawowa cecha: Cunning (Spryt)
- Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
- Podstawowa broń: wibronóż, pistolet blasterowy
- Dodatkowa broń: generator tarczy
- Umiejętności i wyposażenie: tryb transformacji (Rakghoul), Ground Slam Kit
- Bonus do umiejętności załogi: +15 Biochem Efficiency, +10 Research Efficiency
- Preferowane nagrody: wyposażenie wojskowe, dobra luksusowe, technologia
Wiek i nazwisko sugerują, że doktor Eckard Lokin urodził się na Dromund Kaas jeszcze przed wybuchem wojny. Dokumenty przejęte podczas operacji „Freefall” wskazują, że pracował on jako doradca naukowy i medyczny żandarmerii wojskowej miasta Kaas.
Dalsze losy Lokina nie są jasne. Po raz pierwszy zauważono go na pokładzie imperialnego okrętu bojowego klasy Warhammer. Był jednak jedną z dwóch osób, których nie udało się uchwycić na żadnej fotografii. Nie figuruje też w rejestrze załogi statku. W trakcie operacji „Red Cell” zidentyfikowany został jako Fixer Fifteen. Kolejne doniesienia na jego temat napływały z przerwami.
W zaobserwowanych poczynaniach Lokina zauważyć można pewien wzorzec. Za każdym razem gdy się pojawia, coś wielkiego się dzieje i nie sposób zrozumieć roli, jaką on w tym odgrywa. Z całą pewnością jest profesjonalistą, zna się na rzeczy i jest podstępny.
- Lubi: sprytne rozwiązania, myślenie długofalowe, technologię i pragmatyzm.
- Nie lubi: ideologii, szczerości, samolubnych działań bez wyraźnych korzyści w dłuższej perspektywie czasowej.
Chorąży Raina Temple
- Rasa: Człowiek
- Płeć: kobieta
- Lokacja: Hoth
- Styl walki: ranged DPS
- Pancerz: średni
- Podstawowa cecha: Cunning (Spryt)
- Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
- Podstawowa broń: 2x pistolet blasterowy
- Dodatkowa broń: generator tarczy
- Umiejętności i wyposażenie: Med Pack Kit
- Bonus do umiejętności załogi: +10 Scavenging Efficiency, +2 Armormech Critical
- Preferowane nagrody: wyposażenie wojskowe, zaloty, pamiątki imperialne
- Uwagi: możliwy romans postaci
Pochodzenie Rainy Temple nie jest dokładnie znane. Tak samo jak okoliczności, w których urodziwa i inteligentna kadetka trafiła do służby w Ekspansywnych Siłach Obrony Chiss. Jej umiejętności wskazują, że mogła przejść szkolenie wojskowe w armii imperialnej, jednak brakuje potwierdzonych informacji na ten temat.
Przypuszczalnie Temple nie znalazła się w odległym zakątku Galaktyki przypadkowo. Bardziej prawdopodobne, że została tu umieszczona celowo lub ktoś chciał ją odsunąć od pierwszoplanowych działań.
Jej profil osobowościowy sugeruje, że jest typowym przykładem patriotycznego, szeregowego żołnierza, prawdziwie wierzącego w wyższość Imperium i obowiązek wobec ojczyzny. Nieważne jak niefrasobliwa lub empatyczna może być czasami, potrzeby swego narodu zawsze stawia na pierwszym miejscu.
- Lubi: Imperium, Sithów, obowiązek, honor.
- Nie lubi: okrucieństwa, przypadkowej przemocy, egoizmu.
Scorpio
- Rodzaj: droid
- Lokacja: Belsavis
- Styl walki: melee tank
- Pancerz: ciężki
- Podstawowa cecha: Aim (Celność)
- Dodatkowa cecha: Endurance (Wytrzymałość)
- Podstawowa broń: techstaff
- Dodatkowa broń: generator tarczy
- Umiejętności i wyposażenie: Shield Kit
- Bonus do umiejętności załogi: +5 Bioanalysis, +5 Diplomacy Critical
- Preferowane nagrody: broń, technologia
Scorpio zaprojektowano przez nieznaną firmę z zadaniem heurystycznego samodoskonalenia. Aktualna obudowa droida jest jedną z najnowszych konstrukcji, ale przypuszczalnie składa się on z elementów wielu prekursorów i niezależnych baz danych.
Ponad sto lat temu Scorpio związała się z organizacją Star Cabal i w zamian za rzadką technologię podjęła się opieki nad Megasecurity Ward 23 na Belsavis. Obowiązki te pełniła do czasu zastosowania kodów sterujących systemem bezpieczeństwa przez Cipher Nine.
Wstępne badania testem Wreyn-Tsatke lokują Scorpio na 9-niksie cyber-psychologicznej skali. Droid cechuje się wyjątkową inteligencją (poziom 9), ale nie przykłada żadnych wartości do życia biologicznego lub cybernetycznego i nastawiony jest przede wszystkim na samorozwój i szybkie zdobywanie doświadczenia. Jeśli dostarczyć odpowiednich wyzwań i możliwości rozbudowy, Scorpio może okazać się wartościowym współpracownikiem przez pewien czas. Droid wydaje się cenić tych, którzy odznaczają się podobnymi mu cechami – inteligencją, amoralnym zainteresowaniem sobą samym i ciekawością.
- Lubi: uczyć się i pozyskiwać nową technologię, egoizm, likwidowanie zagrożeń.
- Nie lubi: poświęcania się, obowiązku, marnotrawstwa.