Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 czerwca 2013, 13:25

autor: Adrian Werner

Kolejne gry zaakceptowane przez Steam Greenlight (m.in. Cognition: An Erica Reed Thriller, Vector i In Verbis Virtus)

Firma Valve opublikowała nową listę gier zaakceptowanych na Steam dzięki usłudze Greenlight. Tym razem wśród szczęśliwych produkcji znalazła się m.in. przygodówka Cognition: An Erica Reed Thriller, platformówka Vector i strzelanka Guncraft)

Firma Valve opublikowała kolejną listę produkcji, które zostały zaakceptowane do dystrybucji na serwisie Steam dzięki głosom oddanym przez samych użytkowników w ramach usługi Greenlight. Tym razem szczęśliwe tytuły to:

Gry:

  1. Cognition: An Erica Reed Thriller
  2. Day One : Garry's Incident
  3. Guncraft
  4. Homesick
  5. In Verbis Virtus
  6. Super Motherload
  7. Vector
  8. Verdun

Programy:

  1. Actual Multiple Monitors
  2. FL Studio
  3. Leadwerks 3: Steam Edition

Tym razem lista zaakceptowanych przez Steam Greenlight tytułów zapełniona jest mniej znanymi, ale bardzo interesującymi produkcjami. Vector to pecetowa wersja jednej z najlepszych mobilnych platformówek z urządzeń mobilnych. Akcja przenosi nas do ponurej wizji przyszłości, gdzie Wielki Brat kontroluje każdy krok obywateli. Jeden z nich wreszcie nie wytrzymuje ciągłej inwigilacji i postanawia uciec. W pościg za nim ruszają doborowe oddziały policyjne. Bohater nie jest jednak w tym starciu bez szans. Posiada bowiem duży talent do parkouru, co umożliwia mu wykonywanie przeróżnych akrobacji. Tym, co wyróżnia Vector na tle innych gier tego typu jest rozbudowana mechanika poruszania, która wymaga regularnego wykonywania trudnych trików. Dodatkową atrakcja jest ładna oprawa graficzna, pełna jasnych prostych kolorów, przywodzących na myśl Mirror’s Edge. Warto wspomnieć, że w wersji pecetowej autorzy wycieli wszystkie mikropłatności.

Z kolei In Verbis Virtus to pierwszoosobowa przygodowa gra akcji, w której kierujemy czarodziejem przemierzającym tajemnicze podziemia. Tym, co czyni ten projekt nietypowym jest system sterowania. Wszystkie zaklęcie aktywowane są bowiem poprzez recytowanie do mikrofonu magicznych formuł. Rozgrywka łączy zręcznościowe elementy platformówkowe z rozwiązywaniem zagadek. Większość łamigłówek wymaga właściwego wykorzystywania czarów, których uczymy się ze znajdowanych po drodze ksiąg.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej