autor: Daniel Kazek
Kod źródłowy Mech Commander 2
Dość interesującą wiadomość mamy dla wszystkich graczy i zarazem programistów pamiętających Mech Commander 2. Produkt powstały w 2001 roku na zlecenie korporacji Microsoft, został udostępniony do użytku publicznego w formie kodu źródłowego.
Dość interesującą wiadomość mamy dla wszystkich graczy i zarazem programistów pamiętających Mech Commander 2. Produkt powstały w 2001 roku na zlecenie korporacji Microsoft, został udostępniony do użytku publicznego w formie kodu źródłowego.
Decyzja koncernu z Redmond oznacza, że każdy kto czuje się na siłach może przeprowadzić w programie dowolne poprawki i skompilować jego własną wersję. Kompletny zestaw danych ważących 1 GB, do którego bez ogródek powinien zajrzeć każdy trudniący się takim rzemiosłem, znaleźć można w tym miejscu. Do pełnej obróbki wymagana jest obecność w systemie lutowej edycji DirectX - do pobrania tutaj.
Zwracamy ponadto uwagę, że od kilku miesięcy osiągalny jest kod źródłowy znacznie popularniejszej gry - Quake III Arena (news).
Zanim siądziemy do pracy lub bardziej prawdopodobnych oględzin warto sobie przypomnieć, że Mech Commander 2 to strategia czasu rzeczywistego oparta na regułach świata Battletech. Jak sama nazwa wskazuje, w grze obejmujemy kontrolą ogromne roboty, siejące spustoszenie na polu bitwy, a zaimplementowaną rozgrywkę charakteryzuje nieliniowa fabuła.
Znacznie więcej na temat dzieła studia FASA Corporation, znaleźć można na łamach naszego serwisu, przeglądając poniższe materiały: