Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 16 lutego 2014, 16:52

autor: Adrian Werner

Klasyczne RPG Darkstone zadebiutuje na iOS i Androidzie w przyszłym miesiącu

Firma Anuman Interactive kończy prace nad mobilną wersją Darkstone, czyli klasycznego zręcznościowego RPG-a, który zadebiutował na pecetach piętnaście lat temu.

Mamy dobre wieści dla miłośników gier RPG typu hack-n-slash. Firma Anuman Interactive poinformowała, że powoli kończy pracę nad konwersją jednego z pierwszych prawdziwych przebojów z tego gatunku, czyli Darkstone autorstwa studia Delphine Software, które zadebiutowało na pecetach w 1999 roku.

Obecnie trwają beta testy wersji na Androida (możecie spróbować się do nich dostać poprzez grupę Google), a gra zmierza także na urządzenia mobilne z systemem iOS. Premiera zaplanowana została na drugą połowę marca. Dobrą nowiną jest, że produkcja dostępna będzie w tradycyjnej płatnej formie, pozbawionej mikropłatności. Obecnie większość mobilnych hack-n-slashy co krok próbuje naciągać graczy na wydawanie prawdziwych pieniędzy, więc Darkstone powinno być wyśmienitą propozycją dla ludzi zmęczonych takim dojeniem.

Mobilna wersja zaoferuje całą zawartość pierwowzoru. Jedynymi zmianami będzie lekko ulepszona grafika, zmieniony system sterowania oraz zremiksowane dźwięki. W grze spróbujemy powstrzymać złego Lorda Draaka, który posiada moc przeobrażania się w smoka. Dawno temu został on pokonany przez siły dobra, ale nie ostatecznie i teraz musimy zabić tyrana nim zdąży on odzyskać pełnię sił. Osiągnięcie tego celu wymagać będzie przebicia się przez sto poziomów lochów, zapełnionych gęsto pułapkami i potworami.

Do wyboru będą cztery klasy, z których każda posiadać ma wariant męski i żeński, co w sumie da osiem możliwych profesji. Gra skoncentruje się przede wszystkim na walce oraz rozwijaniu umiejętności bohatera. Dostępna będzie zarówno kampania dla pojedynczego gracza, jak i kooperacyjny tryb multiplayer

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej