autor: Szymon Liebert
Kingdoms of Amalur: Reckoning może pojawić się w lutym 2012 roku
Jeden z autorów Kingdoms of Amalur: Reckoning ujawnił możliwą datę premiery gry, która połączy akcję z elementami RPG. Produkcja tworzona przez 38 Studios i Big Huge Games powinna trafić do sklepów w lutym 2012 roku, chyba, że wydawca zdecyduje inaczej.
Todd McFarlane, rysownik i scenarzysta komiksowy, ujawnił na imprezie Comic-Con prawdopodobną datę premiery gry akcji RPG Kingdoms of Amalur: Reckoning. Produkcja tworzona przez współautora Obliviona oraz kilku innych znanych ludzi, powinna trafić do sklepów w lutym przyszłego roku, chyba, że firma Electronic Arts ustali inny termin.
Serwis Destructoid skontaktował się z Electronic Arts w tej sprawie, ale otrzymał tylko ogólną odpowiedź. Firma zamierza wydać grę Reckoning na początku 2012 roku i na razie wstrzymuje się z ujawnianiem dalszych szczegółów.
Luty mieści się w terminie podanym przez wydawcę, więc w swojej wypowiedzi McFarlane strzelał lub powiedział za dużo. Warto dodać, że sklep GameStop opatrzył grę styczniową datą, ale raczej nie można sugerować się tą informacją.
W Kingdoms of Amalur: Reckoning przeniesiemy się do tytułowego królestwa i wcielimy w bohatera, który powróci z zaświatów, aby poznać swoje przeznaczenie. Nad produkcją pracują tacy ludzie jak Ken Rolston (Morrowind, Oblivion), R.A. Salvatore (pisarz fantasy) oraz Todd McFarlane (rysownik, autor komiksu Spawn).
Dzieło 38 Studios i Big Huge Games trafi na trzy platformy: PC, Xbox 360 i PlayStation 3.
- Kingdoms of Amalur: Reckoning – pierwsze spojrzenie
- Kingdoms of Amalur: Reckoning – wrażenia z pokazu
- Kingdoms of Amalur: Reckoning – zwiastuny