Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 marca 2007, 09:50

autor: Piotr Doroń

Killzone 2 z zaawansowanym systemem destrukcji otoczenia

Michiel van der Leeuw, dyrektor techniczny w firmie Guerilla Games, ujawnił, że Killzone 2 umożliwi graczom przetestowanie zaawansowanego systemu destrukcji otoczenia. Informację o takiej treści zamieściła wczoraj holenderska gazeta De Telegraaf.

Michiel van der Leeuw, dyrektor techniczny w firmie Guerilla Games, ujawnił, że Killzone 2 umożliwi graczom przetestowanie zaawansowanego systemu destrukcji otoczenia. Informację o takiej treści zamieściła wczoraj holenderska gazeta De Telegraaf.

Van der Leeuw oznajmił w dalszej jej części, że radość z programowania na PS3 jest o wiele większa niż w przypadku prac nad pierwszą odsłoną serii, wydaną w 2004 roku na konsolę PlayStation 2. „Jesteśmy w stanie stworzyć niesamowite efekty świetlne oraz dopracować cieniowanie. Realizm jest bardzo blisko”. Zaawansowana interakcja, stająca się powoli jednym z głównych elementów wszelkiego rodzaju gier akcji (przypomnijmy, że podobnie będzie chociażby w Mercenaries 2), z pewnością wpłynie pozytywnie na odbiór takiej gry, na jaką kreowana jest druga odsłona serii Killzone.

Przypomnijmy, że Sony zaprezentowało w ostatnim czasie nowy trailer ukazujący aktualny stan gry Killzone 2. Koncern dokonał tego jednak w trakcie zamkniętego pokazu zorganizowanego w ramach tegorocznej Game Developers Conference (w tym miejscu znajdziecie krótką relację z tego wydarzenia). Według obecnych na nim dziennikarzy publiczna prezentacja wersji demonstracyjnej Killzone 2 odbędzie się podczas lipcowych, odmłodzonych targów E3. Czekamy.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej