autor: Mateusz Kądziołka
Jedi Sentinel – drzewo Watchman
Opis talentów z drzewa Watchman dla Jedi Sentinela.
Drzewo Watchman
Poziom pierwszy:
Recompense (2 pkt.) – każde użycie Riposte redukuje cooldown Rebuke o 3 s/pkt.
Quick Recovery (2 pkt.) – redukuje koszt użycia Force Sweep i Cyclone Slash o 1/pkt focus i obniża cooldown Force Sweep o 1,5 s/pkt.
Focused Slash (3 pkt.) – Slash, Dispatch, Blade Rush i Merciless Slash mają 33,33%/pkt szansy na odnowienie 1 punktu focus, gdy zostaną użyte.
Poziom drugi:
Juyo Mastery (3 pkt.) – efekty spalania mają o 1%/pkt szansy więcej na krytyczne trafienie z każdym ładunkiem formy Juyo.
Inflammation (2 pkt.) – Cauterize ma 50%/pkt szansy, aby dodatkowo zredukować szybkość poruszania się przeciwnika o 30%.
Merciless Zeal (2 pkt.) – krytyczne trafienia efektami spalania leczą gracza wartością równą 1%/pkt jego maksymalnych punktów życia.
Poziom trzeci:
Searing Saber (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne efektami spalania o 15%/pkt.
Overload Saber (1 pkt) – ładuje miecz świetlny śmiercionośną energią na 15 s. Trzy następne ataki wręcz spowodują, że cel będzie otrzymywać obrażenia typu elemental przez 6 s. Efekt może kumulować się do 3 razy i nie może wystąpić częściej niż raz na 1,5 s.
Blurred Speed (2 pkt.) – zmniejsza cooldown Force Leap o 1,5 s/pkt.
Poziom czwarty:
Valor (2 pkt.) – zwiększa zebrany Centering o 1/pkt, gdy aktywne są umiejętności wykorzystujące punkty focus. Redukuje cooldown Valorous Call o 15 s/pkt.
Watchguard (2 pkt.) – redukuje cooldown Pacify o 7,5 s/pkt, a cooldown Force Kick o 1 s/pkt.
Repelling Blows (1 pkt) – zwiększa bezpośrednie obrażenia zadawane przez Cauterize o 30%.
Close Quarters (2 pkt.) – redukuje minimalny zasięg Force Leap o 5 m/pkt.
Poziom piąty:
Focused Pursuit (2 pkt.) – zwiększa prędkość poruszania się o 15%/pkt w czasie, gdy Transcendence jest aktywne.
Mind Sear (3 pkt.) – Slash ma 11%/pkt, a Merciless Slash 22%/pkt szansy na wyzerowanie cooldownu Cauterize. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 6 s.
Force Fade (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia o 50%/pkt, gdy Force Camouflage jest aktywny.
Poziom szósty:
Burning Focus (2 pkt.) – wszystkie efekty spalania, gdy zadają obrażenia, mają 15%/pkt szansy na wygenerowanie 1 punktu focus. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s.
Plasma Blades (3 pkt.) – zwiększa obrażenia od efektów spalania o 2%/pkt.
Poziom siódmy:
Merciless Slash (1 pkt) – uderza cel obydwoma mieczami świetlnymi i zadaje obrażenia od broni. Każde użycie tej zdolności daje buff Merciless na 15 s, obniżając tym samym cooldown następnego Merciless Slash o 1,5 s. Kumuluje się do 3 razy. Wymaga wyekwipowanych dwóch mieczy świetlnych.