autor: Mateusz Kądziołka
Jedi Sage – drzewo Telekinetics
Opis talentów z drzewa Telekinetics dla Jedi Sage.
Drzewo Telekinetics
Pierwszy poziom:
Inner Strength (3 pkt.) – zmniejsza koszt zaklęć leczących i ofensywnych o 3%/pkt.
Mental Longevity (2 pkt.) – zwiększa poziom Mocy (Force) o 50/pkt.
Clamoring Force (3 pkt.) – zwiększa obrażenia Disturbance, Mind Crush, Telekinetic Wave i Turbulence o 2%/pkt.
Drugi poziom:
Mind’s Eye (1 pkt) – zwiększa się zasięg Disturbance, Telekinetic Wave, Turbulence o 5 jardów.
Disturb Mind (2 pkt.) – zwiększa czas trwania Weaken Mind o 3 s/pkt.
Concentration (2 pkt.) – zmniejsza pushback o 35%/pkt dla umiejętności Disturbance, Telekinetic Wave, Turbulence, a dodatkowo Disturbance ma 50%/pkt szansy na zwiększenie regeneracji Force o 10% (zbiera się do 3 ładunków).
Telekinetic Defense (2 pkt.) – zwiększa ilość obrażeń absorbowanych przez Force Armor o 10%/pkt.
Trzeci poziom:
Blockout (2 pkt.) – zmniejsza cooldown Force Lift o 7,5 s/pkt, a dodatkowo wydłuża czas blokady powodowanej przez umiejętność Mind Snap o 1 s/pkt.
Telekinetic Wave (1 pkt) – zaklęcie pozwalające zadawać obrażenia obszarowe grupie do 5 celów.
Psychic Projection (2 pkt.) – obrażenia krytyczne zadane przez Weaken Mind mają 50%/pkt szansy na aktywowanie buffa sprawiającego, że następny Telekinetic Throw będzie kanałowany o połowę krócej i będzie zadawał obrażenia dwukrotnie częściej.
Force Wake (2 pkt.) – umiejętność Force Wave ma 50%/pkt szansy na porażenie przeciwników prądem i unieruchomienie ich na 5 s. Jeżeli w tym czasie zostaną zadane obrażenia, to po 2 s efekt porażenia ustępuje.
Czwarty poziom:
Tidal Force (1 pkt) – Disturbance ma 30%, a Forcequake 10% szansy na aktywowanie buffa natychmiast kończącego cooldown Telekinetic Wave i redukującego czas rzucania go do zera. Efekt nie może wystąpić częściej niż co 10 s.
Telekinetic Effusion (2 pkt.) – każde trafienie krytyczne przy użyciu Mocy ma 50%/pkt szansy na aktywację buffa Telekinetic Effusion, który zmniejsza koszt dwóch następnych zaklęć opartych na Mocy o 50%. Dodatkowo zmniejszany jest cooldown umiejętności Force Speed o 5 s/pkt.
Kinetic Collapse (2 pkt.) – Force Armor kończąc się, ma 50%/pkt szansy na wygenerowanie błysku oślepiającego przeciwników na 3 s. Każde obrażenia zadane oślepionemu celowi negują efekt.
Piąty poziom:
Tremors (1 pkt) – aktywacja Telekinetic Momentum powoduje zwiększenie obrażeń od Mocy o 1% (zbiera się do 3 ładunków).
Telekinetic Momentum (3 pkt.) – po trafieniu Disturbance lub Telekinetic Wave jest 10%/pkt szansy na to, że powstanie jeszcze jeden atak, który zada 30% pierwotnych obrażeń tym samym celom.
Mental Alacrity (1 pkt) – umiejętność pozwalająca na zwiększenie Alacrity o 20% na 10 s.
Szósty poziom:
Reverberation (5 pkt.) – zwiększa o 10%/pkt obrażenia krytyczne umiejętności Weaken Mind, Telekinetic Wave i Turbulence.
Siódmy poziom:
Turbulence (1 pkt) – zadaje potężne obrażenia wskazanemu celowi. Dodatkowo, jeżeli cel jest pod działaniem Weaken Mind, trafienie jest zawsze krytyczne.