autor: Mateusz Kądziołka
Jedi Guardian – drzewo Vigilance
Opis talentów z drzewa Vigilance dla Jedi Guardiana.
Drzewo Vigilance
Poziom pierwszy:
Single Saber Mastery (3 pkt.) – zwiększa obrażenia o 2%/pkt, gdy formy Shien lub Shii-Cho są aktywne.
Swelling Winds (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Force Sweep o 10%/pkt i obniża cooldown tej umiejętności o 1 s/pkt.
Improved Sundering Strike (2 pkt.) – Sundering Strike ma 50%/pkt szansy na założenie jednego dodatkowego ładunku redukcji pancerza.
Poziom drugi:
Accuracy (3 pkt.) – zwiększa celność ataków o 1%/pkt.
Preserverance (2 pkt.) – zwiększa Siłę o 3%/pkt.
Defiance (2 pkt.) – generuje dodatkowe 2/pkt ładunki focus, gdy jesteśmy ogłuszeni, uśpieni lub przewróceni.
Poziom trzeci:
Burning Blade (2 pkt.) – Blade Storm ma 50%/pkt szansy na zadanie obrażeń od oparzeń w ciągu 6 s.
Shien Form (1 pkt) – gracz wchodzi w ofensywną formę władania mieczem świetlnym. Zadawane obrażenia wzrastają o 6%. Wszystkie ataki wykorzystujące focus będą odnawiać 1 focus po użyciu. Dodatkowo, otrzymanie obrażeń spowoduje wygenerowanie 1 punktu focus, ale efekt ten pojawia się tylko raz na 6 s.
Unremitting (2 pkt.) – Force Leap ma 50%/pkt szansy na wywołanie Unremitting, redukując otrzymywane obrażenia o 20% i zapewniając niewrażliwość na interrupty oraz CC przez 4 s.
Gather Strength (2 pkt.) – kiedy dostaniemy CC, otrzymujemy 5%/pkt bonusu do umiejętności, która kosztuje focus. Efekt ten kumuluje się do 5 razy i trwa 10 s.
Poziom czwarty:
Narrowed Focus (1 pkt) – generuje 1 dodatkowy punkt focus, gdy otrzymujemy obrażenia od AOE i forma Shien jest aktywna.
Vigilance (3 pkt.) – redukuje cooldown na Overhead Slash o 2 s/pkt i na Blade Storm o 1 s/pkt.
Effluence (1 pkt) – Force Sweep nie wymaga focus.
Poziom piąty:
Force Rush (2 pkt.) – Overhead Slash i Plasma Brand dają 50%/pkt szansy na zwiększenie o 60% prawdopodobieństwa uderzenia krytycznego umiejętności Blade Storm i Dispatch przez 9 s.
Overhead Slash (1 pkt) – postać gracza wykonuje akrobatyczny atak zadający obrażenia od broni.
Burning Purpose (2 pkt.) – Overhead Slash ma 50%/pkt szansy na podpalenie celu i zadawanie mu obrażeń typu elemental przez 6 s.
Protector (2 pkt.) – zwiększa Endurance o 2%/pkt. Dodatkowo, Guardian Leap ma 50%/pkt szansy na zaaplikowanie swojego efektu na postaci gracza.
Poziom szósty:
Zen Strike (3 pkt.) – Overhead Slash i Plasma Brand mają 10%/pkt na wyzerowanie cooldownu Master Strike. Efekt ten nie może pojawić się częściej niż raz na 15 s. Każda ranga, poza pierwszą, redukuje ten limit o 3 s.
Commanding Awe (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia o 2%/pkt. Dodatkowo redukuje cooldown umiejętności Awe o 7,5 s/pkt.
Poziom siódmy:
Plasma Brand (1 pkt) – otacza miecz świetlny plazmą i uderza cel dotknięty Sundering Strike obrażeniami typu elemental. Zadaje dodatkowe obrażenia typu elemental przez 12 s.