autor: Mateusz Kądziołka
Jedi Guardian – drzewo Focus
Opis talentów z drzewa Focus dla Jedi Guardiana.
Drzewo Focus
Poziom pierwszy:
Master Focus (2 pkt.) – redukuje cooldowny Master Strike o 1,5 s/pkt i Force Stasis o 5 s/pkt.
Insight (3 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne wszystkich umiejętności wykorzystujących Moc o 2%/pkt.
Stagger (2 pkt.) – zwiększa czas trwania unieruchomienia spowodowanego Force Leapem o 0,5 s/pkt.
Poziom drugi:
Second Wind (2 pkt.) – Resolute ma 50%/pkt szansy na uleczenie gracza wartością równą 10% jego maksymalnego zdrowia.
Zephyr (2 pkt.) – redukuje cooldown wszystkich ataków wykorzystujących Moc o 1,5 s/pkt, gdy forma Shii-Cho jest aktywna.
Visionary (1 pkt) – gracz generuje 1 pkt focus, gdy jest zaatakowany i forma Shii-Cho jest aktywna. Efekt nie może wystąpić częściej niż raz na 6 s.
Swift Slash (2 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne Slash o 7,5%/pkt.
Poziom trzeci:
Saber Strength (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane umiejętnościami Slash i Zealous Leap o 3%/pkt.
Zealous Leap (1 pkt) – postać gracza skacze do przeciwnika, zadając mu obrażenia od broni. Uderza dwoma broniami, jeśli ma wyekwipowane dwa miecze świetlne.
Pulse (2pkt.) – redukuje pushback podczas podtrzymywania Force Stasis o 50%/pkt.
Poziom czwarty:
Inner Focus (2 pkt.) – Combat Focus natychmiastowo daje 1 pkt focus/pkt.
Felling Blow (2 pkt.) – Force Leap i Zealous Leap mają 50%/pkt szansy na sprawienie, by następny Sweep, użyty w ciągu 15 s, zadał obrażenia krytyczne.
Singularity (2 pkt.) – każde ticknięcie Force Stasis i Force Exhaustion daje graczowi buff Singularity, który zwiększa obrażenia zadane przez Force Sweep o 12,5%/pkt. Efekt kumuluje się do 4 razy.
Unwavering Focus (1 pkt) – Master Strike nie może zostać przerwany.
Poziom piąty:
Gravity (1 pkt) – redukuje koszt wszystkich efektów spowalniających o 1.
Agility Training (2 pkt.) – zwiększa szybkość poruszania się o 20%/pkt na 5 s po użyciu Zealous Leap.
Shii-Cho Mastery (2 pkt.) – gdy forma Shii-Cho jest aktywna, ataki gracza ignorują 10%/pkt pancerza przeciwnika.
Poziom szósty:
Focused Resonance (3 pkt.) – zwiększa obrażenia od trafień krytycznych o 10%/pkt wszystkim umiejętnościom wykorzystującym Moc.
Sundering Throw (2 pkt.) – zmniejsza cooldown Saber Throw o 2,5 s/pkt i sprawia, że Saber Throw aplikuje 1/pkt ładunek zdjęcia pancerza.
Poziom siódmy:
Force Exhaustion (1 pkt) – stopniowo spowalnia cel od 60% do 10% szybkości przez 5 s i zadaje obrażenia kinetyczne co sekundę. Na koniec, cel otrzymuje dodatkowe obrażenia kinetyczne.