autor: Mateusz Kądziołka
Jedi Guardian – drzewo Defense
Opis talentów z drzewa Defense dla Jedi Guardiana.
Drzewo Defense
Poziom pierwszy:
Momentum (3 pkt.) – Force Leap i Zealous Leap dają 33%/pkt szansy na aktywowanie następnego Blade Storm bez ponoszenia kosztów.
Dust Storm (2 pkt.) – Force Sweep ma 50%/pkt szansy na zmniejszenie celności przeciwników o 5% przez 18 s.
Vistory Rush (2 pkt.) – Sundering Strike ma 50%/pkt szansy na dodanie 1 punktu focus.
Poziom drugi:
Solidified Force (2 pkt.) – redukuje koszty Hilt Strike i Freezing force o 1/pkt.
Lunge (2 pkt.) – redukuje koszt umiejętności Riposte o 1/pkt, gdy forma Soresu jest aktywna.
Guard Stance (3 pkt.) – zwiększa obronę przed obrażeniami wręcz i dystansowymi o 2%/pkt, gdy forma Soresu jest aktywna.
Poziom trzeci:
Pacification (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Hilt Strike, Force Sweep i Cyclone Slash o 5%/pkt.
Profound Resolution (2 pkt.) – redukuje cooldown umiejętności Resolute o 15 s/pkt.
Warding Call (1 pkt) – redukuje otrzymywane obrażenia o 40% przez 10 s.
Blade Barricade (3 pkt.) – umiejętność Riposte zwiększa ochronę przed atakami wręcz i dystansowymi o 2%/pkt przez 6 s.
Poziom czwarty:
Command (2 pkt.) – redukuje cooldown Challenging Call i Force Push o 7,5 s/pkt.
Courage (2 pkt.) – podczas gdy forma Soresu jest aktywna, parowanie, odbijanie, ochrona tarczą lub opieranie się atakom ma 25%/pkt szansy, aby dać buff Courage, redukując tym samym koszt następnego Blade Storm lub Force Sweep o 1 punkt focus. Trwa 10 s i może kumulować się do 3 razy.
Shield Specialization (2 pkt.) – zwiększa szansę na obronę tarczą o 2%/pkt.
Poziom piąty:
Blade Barrier (2 pkt.) – Blade Storm ma 50%/pkt szansy na wywołanie buffa Blade Barrier, który absorbuje umiarkowaną ilość obrażeń. Trwa 10 s.
Force Clap (1 pkt) – Force Leap może teraz ogłuszyć przeciwnika na 2 s.
Hilt Strike (1 pkt) – uderza w przeciwnika, zadając mu od obrażenia kinetyczne i ogłuszając go na 4 s. Ta umiejętność generuje spore ilości threatu.
Stasis Mastery (1 pkt) – Force Stasis już nie musi być podtrzymywana i osiąga pełny efekt po 3 s.
Poziom szósty:
Cyclonic Sweeps (3 pkt.) – zwiększa częstotliwość, z którą forma Soresu generuje focus o 1 s/pkt. Dodatkowo, Cyclone Slash i Slash mają 33,34%/pkt szansy, aby zredukować aktywny cooldown umiejętności Combat Focus o 1 s/pkt.
Inner Peace (2 pkt.) – zwiększa czas trwania Endure o 2,5 s/pkt. Zwiększa ochronę przed obrażeniami typu internal i elemental o 2%/pkt.
Poziom siódmy:
Guardian Slash (1 pkt) – potężne uderzenie w przeciwnika, które zadaje obrażenia od broni i nakłada 3 ładunki redukcji pancerza na 15 s. Cele, które mają na sobie 5 ładunków otrzymują obrażenia od broni.