autor: Włodarczak Adam
Jak wygląda gra Rune od środka?
Producent gry akcji zatytułowanej Rune (wydanej w 2000 roku), firma Human Head Studios zdecydowała się udostępnić kod źródłowy tego programu. Chętnych zapraszamy do pobrania i analizowania – warto choćby z tego względu, że tytuł ten swego czasu uzyskał oficjalną rekomendację serwisu GRY-OnLine
Producent gry akcji zatytułowanej Rune (wydanej w 2000 roku), firma Human Head Studios zdecydowała się udostępnić kod źródłowy tego programu. Chętnych zapraszamy do pobrania i analizowania – warto choćby z tego względu, że tytuł ten swego czasu uzyskał oficjalną rekomendację serwisu GRY-OnLine (recenzję naszego autorstwa znajdziecie w tym miejscu).

Wszelką dokumentację oraz sam kod źródłowy (niezbędny kompilator: Microsoft Visual C++ 6.0) pobrać możecie z naszego działu Pliki.

Rune to przygodowa gra akcji sprzed czterech lat, osadzona w mitologii skandynawskiej. Fabuła przenosi nas w czasy Wieków Ciemności, gdy Wikingowie podbijali zimny i posępny świat, a pogaństwo rządziło niepodzielnie na ziemiach Północy. Gracz wcielając się w Ragnara - młodego Wikinga wojownika, musi pokonać potwory z nordyckich mitów i odkryć źródło zła, które wyniszcza jego lud. Oparta na silniku graficznym z Unreal Tournament, gra pozwala nam pokonać 25 poziomów tajemniczego, ciemnego i mitycznego świata Wikingów. Więcej informacji w Encyklopedii Gier.