autor: Radosław Grabowski
Jak to się robi w Ameryce, czyli prezenty dla przedpremierowych nabywców Painkiller
Już w najbliższy poniedziałek w Sieci powinna pojawić się edycja pokazowa długo oczekiwanej przez użytkowników gry FPS o nazwie Painkiller (vide news z 29 stycznia 2004). Natomiast pełna wersja dzieła polskiej firmy developerskiej People Can Fly zadebiutuje prawdopodobnie wraz z początkiem tegorocznej jesieni, dzięki staraniom korporacji wydawniczej Dreamcatcher Interactive. Pięć internetowych sklepów z kontynentu północnoamerykańskiego prowadzi przedpremierową sprzedaż produktu rodem znad Wisły, przewidując dla klientów rozmaite prezenty o wyjątkowej atrakcyjności.
Już w najbliższy poniedziałek w Sieci powinna pojawić się edycja pokazowa długo oczekiwanej przez użytkowników gry FPS o nazwie Painkiller (vide news z 29 stycznia 2004). Natomiast pełna wersja dzieła polskiej firmy developerskiej People Can Fly zadebiutuje prawdopodobnie wraz z początkiem tegorocznej jesieni, dzięki staraniom korporacji wydawniczej Dreamcatcher Interactive. Pięć internetowych sklepów z kontynentu północnoamerykańskiego prowadzi przedpremierową sprzedaż produktu rodem znad Wisły, przewidując dla klientów rozmaite prezenty o wyjątkowej atrakcyjności.
DYSTRYBUTOR | NIESPODZIANKI W RAMACH PROMOCJI |
Płyta z interaktywną wersją demonstracyjną (trzy pełne poziomy z trybu single-player). | |
Koszulka typu T-shirt z logo gry. | |
Koszulka typu T-shirt z logo gry oraz możliwość startu w oficjalnym turnieju sieciowym (od 26 kwietnia do 15 lipca 2004) – oprócz gotówki (5000 USD) wśród nagród figurują komputery marki Alienware, a najlepsi zostaną rozstawieni w prestiżowych letnich zawodach ligi CPL (Cyberathlete Professional League). |
Więcej informacji o Painkiller: