autor: Radosław Grabowski
Jak się miewa gra F.E.A.R. i co jeszcze szykują jej twórcy?
Dokładnie 21 października 2005 firma CD Projekt zamierza rozpocząć sprzedawanie niecierpliwie oczekiwanej przez konsumentów gry z gatunku FPS pt. F.E.A.R. na terenie Polski (rodzimy dystrybutor przygotuje lokalizację językową w tzw. formie kinowej). Natomiast np. w USA produkt osiągalny ma być trzy dni wcześniej. Dzieło Monolith Productions znalazło się na ostatniej przedpremierowej prostej.
Dokładnie 21 października 2005 firma CD Projekt zamierza rozpocząć sprzedawanie niecierpliwie oczekiwanej przez konsumentów gry z gatunku FPS pt. F.E.A.R. na terenie Polski (rodzimy dystrybutor przygotuje lokalizację językową w tzw. formie kinowej). Natomiast np. w USA produkt osiągalny ma być trzy dni wcześniej. Dzieło Monolith Productions znalazło się na ostatniej przedpremierowej prostej.
Zdobywczyni tytułu Najlepszej Gry Akcji w trakcie E3 2005 przechodzi teraz proces powielania w tłoczni, pakowania pudełek etc. Oprócz wersji standardowej szykowana jest też specjalna edycja reżyserska, mająca kosztować niedużo więcej od podstawowej i oferować szereg interesujących bonusów (m.in. filmowy reportaż z produkcji).
Ponadto autorzy chcą przed komercyjnym debiutem F.E.A.R. wypuścić do Internetu jeszcze jedną interaktywną demonstrację. Obecnie ze wszystkich trzech naszych serwerów FTP można pobrać pokazówkę (646,7 MB) trybu single-player, ale pod koniec bieżącego miesiąca developerzy opublikują zupełnie nowe demo wieloosobowe – oczywiście gdy tylko ujrzy ono światło dzienne, udostępnimy je Szanownym Czytelnikom.