Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 30 kwietnia 2013, 17:22

autor: Adrian Werner

Jacob Jones and the Bigfoot Mystery – epizodyczna przygodówka na Unreal Engine 3 zadebiutuje w maju

Firma Lucid Games ujawniło epizodyczną przygodówkę Jacob Jones and the Bigfoot Mystery. Gra zmierza na mobilny system iOS oraz konsolę przenośną PlayStation Vita.

Brytyjskie studio Lucid Games zapowiedziało epizodyczną przygodówkę Jacob Jones and the Bigfoot Mystery. Gra powstaje w oparciu o silnik Unreal 3 i zmierza na urządzenia mobilne z systeme iOS oraz konsolę przenośną PlayStation Vita. Premiera nastąpi w maju, jednocześnie na obu platformach docelowych.

     - Jacob Jones and the Bigfoot Mystery

Wcielimy się w tytułowego Jacoba Jonesa – chłopca biorącego udział w letnich koloniach w ośrodku znanym jako Obóz Orlego Pióra. Nasz bohater jest raczej samotnikiem i zamiast spędzać czas na zabawach z kolegami woli na własne rękę eksplorować okoliczne lasy. Podczas jednej z takich wypraw napotyka prawdziwą Wielką Stopę, czyli włochate stworzenie, którym opiekunowie grupy straszą dzieci zgromadzone wieczorem przy ognisku. Okazuje się jednak, że stwór jest bardzo przyjacielski. Dobrze się składa, gdyż Jacob Jones będzie musiał skorzystać z jego pomocy przy odkryciu prawdy kryjącej się za tajemniczymi wydarzeniami mającymi miejsce w Obozie Orlego Piura.

Jacob Jones and the Bigfoot Mystery będzie tradycyjną przygodówką. Większość czasu spędzimy zatem na eksplorowaniu lokacji, prowadzeniu rozmów i rozwiązywaniu zagadek. Łamigłówki mają być bardzo różnorodne, a autorzy inspirowali się dobrymi grami logicznymi. Dlatego przy pokonywaniu przeszkód wykorzystamy m.in. matematykę, umiejętności szybkiego kojarzenia faktów oraz zdolność zapamiętywania serii obrazów i dźwięków.

Warto na koniec dodać, że Lucid Games założyli  weterani studia Bizzare Creations, znanego m.in. z serii Geometry Wars i Project Gotham Racing.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej