Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 lipca 2024, 15:44

Inspirowane Stardew Valley średniowieczne RPG z otwartym światem wreszcie otrzymało datę premiery. W obiecujące Mirthwood zagramy u schyłku lata

Studio Bad Ridge Games wraz z wydawcą V Publishing ogłosiło datę premiery swojego debiutanckiego dzieła, Mirthwood. Okraszona kreskówkową grafiką produkcja, będąca połączeniem RPG-a oraz symulatora, zadebiutuje we wrześniu tego roku.

Źródło fot. www.badridgegames.com
i

Miłośnicy gier niezależnych mogą powoli zacierać ręce, bo 11 września tego roku przyniesie nam premierę Mirthwood na PC. Dobrze zapowiadająca się produkcja jest dziełem studia Bad Ridge Games i stanowi połączenie symulatora oraz tytułu RPG. Ogłoszeniu twórców oraz wydawcy, firmy V Publishing, towarzyszy nowy zwiastun debiutanckiej pozycji.

W Mirthwood przeniesiemy się do otwartego świata utrzymanego w klimacie fantasy, dzięki czemu będziemy mogli dowolnie eksplorować dostępne krainy oraz brać udział w licznych przygodach. Miłośnicy spokojnego żywota zyskają z kolei możliwość założenia farmy lub zakładu rzemieślniczego. W grze nie zabraknie także rozbudowanego systemu relacji społecznych.

Oto jak o swoim dziele wypowiedział się Brian Hecox, jeden z założycieli dwuosobowego studia Bad Ridge Games:

Zależy nam na tym, by gracze mogli zgłębić własną postać. Stworzyliśmy doświadczenie skupione na wolności wyborów, podejmowaniu moralnych dylematów oraz przetrwaniu w dziczy. Eksploruj ścieżkę poszukiwacza przygód lub wybierz przytulne życie na farmie, wybór należy do Ciebie.

Warto wspomnieć, że twórcy Mirthwood inspirowali się takimi grami, jak Stardew Valley i Rimworld czy cyklami The Sims oraz Fable. Ich dzieło możecie sprawdzić już teraz – wersja demo dostępna jest na platformie Steam.

  1. Bad Ridge Games – oficjalna strona producenta

Krzysztof Kałuziński

Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

więcej