Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 stycznia 2007, 08:16

Infernal w lutym, demo w drodze?

Firma Playlogic nie kwapi się do ogłoszenia dokładnej daty premiery gry Infernal, ograniczając się jedynie do stwierdzenia, że produkt warszawskiego studia Metropolis Software zadebiutuje w pierwszym kwartale bieżącego roku. Mimo to możemy podejrzewać, że ta bardzo obiecująca strzelanina pojawi się w sklepach pod koniec przyszłego miesiąca.

Firma Playlogic nie kwapi się do ogłoszenia dokładnej daty premiery gry Infernal, ograniczając się jedynie do stwierdzenia, że produkt warszawskiego studia Metropolis Software zadebiutuje w pierwszym kwartale bieżącego roku. Mimo to możemy podejrzewać, że ta bardzo obiecująca strzelanina pojawi się w sklepach pod koniec przyszłego miesiąca.

Infernal w lutym, demo w drodze? - ilustracja #1

O tym, że Infernal trafi do sklepów w lutym, poinformował kilka dni temu administrator oficjalnego forum firmy Playlogic. Dodał on również, że na krótko przed oficjalną premierą gry, wszyscy zainteresowani będą mogli przetestować produkt za pośrednictwem wersji demonstracyjnej. Wieści te potwierdza Ubisoft, który będzie dystrybuował program w krajach skandynawskich. Z planu wydawniczego duńskiego oddziału koncernu wynika, że Infernal zadebiutuje na tych terenach 23 lutego.

Infernal w lutym, demo w drodze? - ilustracja #2

Fabuła gry Infernal koncentruje się wokół konfliktu pomiędzy siłami światła i ciemności, reprezentowanymi na Ziemi przez dwie rywalizujące agencje. Głównym bohaterem zmagań jest Ryan Lennox – były żołnierz frakcji EtherLight, który po utraceniu boskich mocy postanawia przejść na drugą stronę. Wykorzystując fantastyczne umiejętności uzyskane przez zwierzchnika sił piekielnych, ów jegomość staje do nierównej walki z przeważającymi siłami wroga. Program wykorzystujący perspektywę trzeciej osoby, udanie łączy typową dla gatunku strzelanin jatkę z rozmaitymi zagadkami logicznymi.

Więcej informacji na temat gry Infernal znajdziecie na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej