Indiana Jones and the Staff of Kings debiutuje na amerykańskim rynku
Do sklepów w Stanach Zjednoczonych powędrowała produkcja o tytule Indiana Jones and the Staff of Kings. Dzieło zostało opracowane z myślą o konsolach Wii, PlayStation 2, PSP i DS. Najciekawszą i przy okazji najbardziej promowaną z nich jest odsłona na najnowszą stacjonarną platformę koncernu Nintendo.
Do sklepów w Stanach Zjednoczonych powędrowała produkcja o tytule Indiana Jones and the Staff of Kings. Dzieło zostało opracowane z myślą o konsolach Wii, PlayStation 2, PSP i DS. Najciekawszą i przy okazji najbardziej promowaną z nich jest odsłona na najnowszą stacjonarną platformę koncernu Nintendo.
Sytuacja ta wynika oczywiście z faktu, że oferuje ona najbardziej kompletną rozgrywkę. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu systemu sterowania opartego w dużej mierze na wymachiwaniu Wiimotem. Przy jego pomocy nie tylko pokonamy wrogów, ale również zaliczymy trudne etapy poziomów oraz wejdziemy w interakcję z otoczeniem (nieoceniony okaże się tu legendarny bicz). Interesujące jest to, że w grze zawarty został również tryb kooperacji dla dwóch osób. W jego ramach będziemy mogli zaliczyć kilka dodatkowych poziomów – odrębnych w stosunku do tych, które zaserwowano nam w opcji single player.
Akcja gry rozpoczyna się w chińskiej dzielnicy w San Francisco, gdzie główny bohater spotyka się ze znanym z dużych ekranów gangsterem - Lao Che. W trakcie zabawy bierzemy udział w licznych wydarzeniach inspirowanych scenami z filmów Stevena Spielberga (na przykład w ucieczce z walącej się świątyni) i odwiedzamy egzotyczne lokacje, takie jak panamska dżungla czy Istambuł. Jak sam tytuł wskazuje, tym razem poszukiwanym przez Indy'ego i jego największego rywala, Magnusa Völlera, artefaktem jest Laska Mojżesza, którą według Biblii prorok rozdzielił wody Morza Czerwonego podczas ucieczki Żydów z Egiptu.
Europejski debiut Indiana Jones and the Staff of Kings odbędzie się już pojutrze. Do naszych sklepów dzieło LucasArts powędruje 19 czerwca (dystrybutorem jest firma Licomp Empik Multimedia).