autor: Mateusz Kądziołka
Imperial Agent Sniper – Drzewo Marksmanship
Opis talentów z drzewa Marksmanship dla Imperial Agent Sniper.
Drzewo Marksmanship
Pierwszy poziom:
Cover Screen (2 pkt.) – opuszczając zasłonę, mamy 50%/pkt szansy na otrzymanie buffa Cover Screen, który zwiększa obronę przed atakami dystansowymi o 20% na 6 s.
Steady Shots (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Snipe, Series of Shots i Cull o 3%/pkt.
Marksmanship (3 pkt.) – zwiększa celność technik dystansowych o 1%/pkt.
Drugi poziom:
Heavy Shot (1 pkt) – gdy Ambush trafia w przeciwnika stojącego w odległości mniejszej niż 10 m, przeciwnik zostaje odrzucony na kilka metrów.
Ballistic Dampers (2 pkt.) – wchodzenie za zasłonę daje 3 ładunki Ballistic Dampers. Każdy z nich absorbuje 15%/pkt obrażeń zadanych przez nadchodzące ataki. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s. Ballistic Dampers mogą uruchomić się raz na 6 s.
Precision Ambush (2 pkt.) – Ambush ignoruje 10%/pkt pancerza przeciwnika.
Imperial Demarcation (2 pkt.) – redukuje cooldown Leg Shot o 1,5 s/pkt.
Trzeci poziom:
Snap Shot (2 pkt.) – wchodzenie za zasłonę ma 50%/pkt szansy, by sprawić, że następny Snipe aktywuje się natychmiastowo.
Diversion (1 pkt) – postać rzuca granat dymny, który zmniejsza celność wroga o 45% na 9 s i wyciąga go zza zasłony na 6 s.
Reactive Shot (2 pkt.) – trafienia krytyczne Snipe i Series of Shots mają 50%/pkt szansy, aby zredukować czas aktywacji następnego Ambush o 1 s.
Czwarty poziom:
Between the Eyes (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Snipe, Series of Shots oraz Followthrough o 2%/pkt.
Sector Ranger (1 pkt) – Cover Pulse odrzuca przeciwnika o dodatkowe 2 m. Dodatkowo redukuje czas aktywacji Orbital Strike o 1 s.
Sniper Volley (3 pkt.) – Ambush ma 33,34%/pkt szansy, aby uruchomić Sniper Volley, zwiększając alacrity o 3% przez 6 s. Gdy Sniper Volley jest aktywny, każdy następny Snipe ma 33,34% szansy na zbudowanie dodatkowego ładunku Sniper Volley. Kumuluje się do 3 razy. Początkowy efekt Sniper Volley nie może się pojawić częściej niż raz na 30 s.
Sniper’s Nest (1 pkt) – zwiększa częstotliwość regeneracji energii o 1/s w czasie, gdy znajdujemy się za zasłoną.
Piąty poziom:
Recoil Control (2 pkt.) – redukuje koszt Followthrough o 2/pkt i jego cooldown o 1,5 s/pkt.
Followthrough (1 pkt) – umiejętność zadająca obrażenia. Możemy z niej skorzystać tylko w ciągu 4,5 s od ostatniego Snipe lub Ambush. Postać strzela z dwóch blasterów, jeśli mamy je wyekwipowane.
Pillbox Sniper (2 pkt.) – redukuje cooldown Entrench i Orbital Strike o 7,5 s/pkt.
Szósty poziom:
Imperial Assassin (5 pkt.) – zwiększa obrażenia krytyczne zadane umiejętnościami Series of Shots, Takedown i Followthrough o 6%/pkt.
Siódmy poziom:
Rapid Fire (1 pkt) – natychmiastowo kończy cooldown na Series of Shots i sprawia, że następny Series of Shots nie wywołuje cooldownu.