autor: Krzysztof Rudek
Ilum znowu nadaje!
Zaimplementowana we wtorek aktualizacja 1.1.2 spowodowała problemy w mechanice misji PvP i Punktów Chwiały, jednak dzięki szybkiej reakcji BioWare i przygotowaniu awaryjnego patcha, znów można czerpać profity z zabijania wrogów na Ilum.
W trakcie dzisiejszej, awaryjnej konserwacji serwerów deweloperzy z BioWare naprawili najpoważniejszy błąd, jaki pojawił się po wgraniu aktualizacji 1.1.2.
Od załadowania wtorkowej aktualizacji pojawiły się problemy z tym, że gracze zabijani w otwartej strefie wojny na Ilum nie byli zaliczani do dziennych i tygodniowych misji PvP oraz nie dostawało się za nich Punktów Chwały (Valor Points).
Dzięki szybkiej interwencji BioWare wszystko już działa i znów można czerpać przyjemność z zabijania wrogów na Ilum. Miejmy nadzieję, że równie szybko zostaną wyeliminowane pozostałe błędy powstałe przy ostatniej aktualizacji.
Przypominamy, że w aktualizacji 1.1.2 zmieniono balans niektórych klas (zwłaszcza Jedi Consularów i Sith Inquisitorów), wprowadzono zmiany w Biochemii oraz poprawiono rozmaite błędy.
- Wątek z forum The Old Republic, w którym można zapoznać się z historią problemu.
- Lista poprawek w aktualizacji 1.1.2